Vůz České dráhy #19-41 068-0 (VEB Waggonbau Bautzen A149)
evidenční číslo |
19-41 068-0
1977-?
u
Československé státní dráhy
19-41 068-1 ?-? u Československé státní dráhy a České dráhy 19-41 068-0 od ? u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 19-41 068-0 Aa
1977-1983
u
Československé státní dráhy
51 54 19-41 068-0 Am 1983-? u Československé státní dráhy 50 54 19-41 068-1 Am ?-1990 u Československé státní dráhy 50 54 19-41 068-1 A 1990-? u Československé státní dráhy a České dráhy 51 54 19-41 068-0 A ?-2009 u České dráhy CZ-ČD 51 54 19-41 068-0 A149 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Aa
»
VEB Waggonbau Bautzen Am
»
VEB Waggonbau Bautzen A
»
VEB Waggonbau Bautzen A149
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 262 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1977 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; 2009-2015: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0; od 2015: potah sedadel látka, vzor Najbrt 2.1 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 6/2009 | ČD, zeleno-bílá |
6/2009 | 5/2020 | ČD Najbrt 1 |
5/2020 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
6. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.