Vůz České dráhy #19-41 055-7 (VEB Waggonbau Bautzen A149)
evidenční číslo |
19-41 055-7
1977-?
u
Československé státní dráhy
19-41 055-8 ?-1992 u Československé státní dráhy a České dráhy 19-41 055-7 od ? u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 19-41 055-7 Aa
1977-1983
u
Československé státní dráhy
51 54 19-41 055-7 Am 1983-? u Československé státní dráhy 50 54 19-41 055-8 Am ?-1990 u Československé státní dráhy 50 54 19-41 055-8 A 1990-1992 u Československé státní dráhy a České dráhy 51 54 19-41 055-7 A ?-2009 u České dráhy CZ-ČD 51 54 19-41 055-7 A149 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Aa
»
VEB Waggonbau Bautzen Am
»
VEB Waggonbau Bautzen A
»
VEB Waggonbau Bautzen A149
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 250 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1977 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | vystaven na veletrhu Czech Raildays 2009 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
2009: revitalizace interiéru (Janoza CZ); Vmax 140 km/h |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 2.0; 2009-?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 2009 | ČD, zeleno-bílá |
2009 | ? | ČD Najbrt 1 |
? | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
2. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.