Vůz České dráhy #29-42 021-7 (VEB Waggonbau Bautzen B251)

evidenční číslo 19-41 021-9 1975-? u Československé státní dráhy
19-41 021-0 ?-7/2016 u Československé státní dráhy a České dráhy
29-42 021-7 7/2016-2019 u České dráhy
EVN 51 54 19-41 021-9 Aa 1975-1983 u Československé státní dráhy
51 54 19-41 021-9 Am 1983-? u Československé státní dráhy
50 54 19-41 021-0 Am ?-1990 u Československé státní dráhy
50 54 19-41 021-0 A 1990-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy
CZ-ČD 50 54 19-41 021-0 A151 2009-7/2016 u České dráhy
CZ-ČD 50 54 29-42 021-7 B251 7/2016-2019 u České dráhy
aktuální stav vyřazen
výrobce VEB Waggonbau Bautzen
typ VEB Waggonbau Bautzen Aa » VEB Waggonbau Bautzen Am » VEB Waggonbau Bautzen A » VEB Waggonbau Bautzen A151 » VEB Waggonbau Bautzen B251
podvozek: Görlitz V
výrobní číslo 087
rok výroby 1975
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1975 zařazen: 1975 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993 odstaven: 5/2019 vyřazen: 12/2019
DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n. ?-2012
DKV Praha, DST Praha hl.n. 2012-201x
DKV Brno, DST Brno hl.n. 201x-6/2018
OCÚ Východ, SÚ Horní Heršpice 7/2018-2019
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1975 zařazen: 1975 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993 odstaven: 5/2019 vyřazen: 12/2019
DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n. ?-2012
DKV Praha, DST Praha hl.n. 2012-201x
DKV Brno, DST Brno hl.n. 201x-6/2018
OCÚ Východ, SÚ Horní Heršpice 7/2018-2019
doplňující informace Vmax 140 km/h
výbava do 07/2016: 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0; od 07/2016: 2. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby ? ČSD, tmavě zelená
? 2011? ČD, zeleno-bílá
2011? do vyřazení ČD Najbrt 2
Poslední aktualizace vozu: 9. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání