Vůz České dráhy #29-42 019-1 (VEB Waggonbau Bautzen B251)
evidenční číslo |
19-41 019-3
1975-?
u
Československé státní dráhy
19-41 019-4 ?-9/2016 u Československé státní dráhy a České dráhy 29-42 019-1 od 9/2016 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 19-41 019-3 Aa
1975-1983
u
Československé státní dráhy
51 54 19-41 019-3 Am 1983-? u Československé státní dráhy 50 54 19-41 019-4 Am ?-1990 u Československé státní dráhy 50 54 19-41 019-4 A 1990-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy CZ-ČD 50 54 19-41 019-4 A151 2009-9/2016 u České dráhy CZ-ČD 50 54 29-42 019-1 B251 od 9/2016 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Aa
»
VEB Waggonbau Bautzen Am
»
VEB Waggonbau Bautzen A
»
VEB Waggonbau Bautzen A151
»
VEB Waggonbau Bautzen B251
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1975 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 09/2016: 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.2; od 09/2016: 2. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | ? | ČD, zeleno-bílá |
? | 2016 | ČD Najbrt 1 |
2016 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
9. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.