Vůz České dráhy #29-42 001-9 (VEB Waggonbau Bautzen B251)
evidenční číslo |
19-41 001-1
1975-?
u
Československé státní dráhy
19-41 001-2 ?-8/2016 u Československé státní dráhy a České dráhy 29-42 001-9 8/2016-2019 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 19-41 001-1 Aa
1975-1983
u
Československé státní dráhy
51 54 19-41 001-1 Am 1983-? u Československé státní dráhy 50 54 19-41 001-2 Am ?-1990 u Československé státní dráhy 50 54 19-41 001-2 A 1990-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy CZ-ČD 50 54 19-41 001-2 A151 2009-8/2016 u České dráhy CZ-ČD 50 54 29-42 001-9 B251 8/2016-2019 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | vyřazen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Aa
»
VEB Waggonbau Bautzen Am
»
VEB Waggonbau Bautzen A
»
VEB Waggonbau Bautzen A151
»
VEB Waggonbau Bautzen B251
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 068 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1975 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 08/2016: 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od 2010: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0; od 08/2016: 2. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 12/2010 | ČD, zeleno-bílá |
12/2010 | 4/2013 | ČD Najbrt 1 |
4/2013 | do vyřazení | ČD Najbrt 2 |
Poslední aktualizace vozu:
6. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.