Vůz AKV bus 2K5 9317 (Mercedes-Benz Intouro II)
SPZ/RZ | 2K5 9317 od 2008 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Mercedes-Benz | |||||||||||||||||||
typ |
Mercedes-Benz Intouro II
rozložení dveří:
1-2-0
|
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 248803 | |||||||||||||||||||
VIN | WEB63305113248803 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2008 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | 6.11.2023: zahoření v motorovém prostoru, 7.12.2023: po opravě zpět v provozu | |||||||||||||||||||
výbava | klimatizace, vnější informační panely EM Test (LED; oranžová), tažné zařízení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 3/2024 | AKV, světle zelená se třemi zelenými pruhy |
3/2020 | 4/2020 | celopolep zádi - střešní okna Velux |
3/2024 | dosud | světle zelená |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 08.11.2024 | 2K5 9317 | ČR 411440 | spoje 4 a 5 |
PO 02.09.2024 | 2K5 9317 | ČR 411440 | spoje 4 a 5 |
PÁ 21.06.2024 | 2K5 9317 | ČR 411440 | spoj 5 |
ST 29.05.2024 | 2K5 9317 | ČR 411440 | spoj 5 |
SO 25.05.2024 | 2K5 9317+2K5 3957 | ČR 421231 | spoje 1 a 2 |
Dokumentační fotky vozu
Citice
areál dopravce
9. 9. 2012
areál dopravce
9. 9. 2012
Abertamy
náměstí Míru
22. 9. 2013
náměstí Míru
22. 9. 2013
Tachov
Sportovní
3. 5. 2014
Sportovní
3. 5. 2014
Plzeň
Palackého náměstí
15. 7. 2016
Palackého náměstí
15. 7. 2016
Plzeň
sady Pětatřicátníků
15. 7. 2016
sady Pětatřicátníků
15. 7. 2016
Sokolov
Terminál
12. 3. 2018
Terminál
12. 3. 2018
Sokolov
Sportovní hala
7. 12. 2022
Sportovní hala
7. 12. 2022
1
Citice
areál dopravce
12. 11. 2023
areál dopravce
12. 11. 2023
1
Sokolov
bývalé autobusové nádraží
31. 12. 2023
bývalé autobusové nádraží
31. 12. 2023
4
Sokolov
bývalé autobusové nádraží
11. 5. 2024
bývalé autobusové nádraží
11. 5. 2024
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
16. 3. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.