Vůz České dráhy #22-44 235-8 (VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281)
evidenční číslo | 22-44 235-8 od 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 22-44 235-8 Bymee
1990-2001
u
Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 22-44 235-8 Bdmtee 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 22-44 235-8 Bdmtee281 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Bymee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281
podvozek:
GP 200 S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 160 km/h; papírově 8 míst na kola | |||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 2. třída: (3 oddíly) 96 + 3 míst k sezení; do ?: potah sedadel hnědá koženka; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 2.2 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 2011 | ČD, zeleno-bílá |
2011 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz

Kolín
Kolín
11. 1. 2023
Kolín
11. 1. 2023

Kolín
Kolín
11. 1. 2023
Kolín
11. 1. 2023

Kolín
Kolín
11. 1. 2023
Kolín
11. 1. 2023

Choceň
Choceň
20. 2. 2023
Choceň
20. 2. 2023

Choceň
Choceň
20. 2. 2023
Choceň
20. 2. 2023

Choceň
Choceň
20. 2. 2023
Choceň
20. 2. 2023

Choceň
Choceň
20. 2. 2023
Choceň
20. 2. 2023

Choceň
Choceň
20. 2. 2023
Choceň
20. 2. 2023

Pardubice
Pardubice hlavní nádraží
13. 3. 2023
Pardubice hlavní nádraží
13. 3. 2023

Pardubice
Pardubice hlavní nádraží
13. 3. 2023
Pardubice hlavní nádraží
13. 3. 2023

Choceň
Choceň
19. 5. 2023
Choceň
19. 5. 2023

Choceň
Choceň
19. 5. 2023
Choceň
19. 5. 2023

Kolín
Kolín
1. 6. 2023
Kolín
1. 6. 2023
Poslední aktualizace vozu:
5. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.