Vůz České dráhy #22-44 222-6 (VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281)
evidenční číslo | 22-44 222-6 od 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 22-44 222-6 Bymee
1990-2001
u
Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 22-44 222-6 Bdmtee 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 22-44 222-6 Bdmtee281 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | v dílnách/v opravě | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Bymee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281
podvozek:
GP 200 S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
od 2021: modernizace na typ Bdmtee268 (TRATEC-CS) s novým EVN CZ-ČD 50 54 20-82 104-1 Bdmtee268; Vmax 160 km/h; papírově 8 míst na kola |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | potah sedadel hnědá koženka, 2. třída: (3 oddíly) 96 + 3 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 10/2008 | ČSD, tmavě zelená |
10/2008 | dosud | ČD, zeleno-bílá |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
.png)
Ústí nad Orlicí
Ústí nad Orlicí město
26. 7. 2018
Ústí nad Orlicí město
26. 7. 2018

Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
16. 6. 2020
Hradec Králové hlavní nádraží
16. 6. 2020

Česká Třebová
Depo - Železniční hřbitov
19. 10. 2024
Depo - Železniční hřbitov
19. 10. 2024

Česká Třebová
Depo - Železniční hřbitov
19. 10. 2024
Depo - Železniční hřbitov
19. 10. 2024

Česká Třebová
Depo - Železniční hřbitov
19. 10. 2024
Depo - Železniční hřbitov
19. 10. 2024

Česká Třebová
Depo - Železniční hřbitov
19. 10. 2024
Depo - Železniční hřbitov
19. 10. 2024
Poslední aktualizace vozu:
27. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.