Vůz České dráhy #22-44 218-4 (VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281)
evidenční číslo | 22-44 218-4 od 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 22-44 218-4 Bymee
1990-2001
u
Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 22-44 218-4 Bdmtee 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 22-44 218-4 Bdmtee281 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Bymee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281
podvozek:
GP 200 S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
Vmax 160 km/h; papírově 8 míst na kola; polovina sedadel ve středním oddílu má čalounění Najbrt 1.1, zbytek vozu má Aufeer |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 2. třída: (3 oddíly) 96 + 3 míst k sezení; do ?: potah sedadel hnědá koženka; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.1, potah sedadel látka, vzor Aufeer |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 10/2005 | ČSD, tmavě zelená |
10/2005 | dosud | ČD, zeleno-bílá |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Čermná nad Orlicí
Čermná nad Orlicí
18. 7. 2017
Čermná nad Orlicí
18. 7. 2017
Česká Třebová
Česká Třebová
15. 9. 2018
Česká Třebová
15. 9. 2018
Choceň
Choceň
29. 8. 2019
Choceň
29. 8. 2019
Hradec Králové
Hradec Králové-Slezské Předměstí
1. 6. 2020
Hradec Králové-Slezské Předměstí
1. 6. 2020
Choceň
Choceň
27. 9. 2022
Choceň
27. 9. 2022
Choceň
Choceň
27. 9. 2022
Choceň
27. 9. 2022
Choceň
Choceň
27. 9. 2022
Choceň
27. 9. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Týniště nad Orlicí
Týniště nad Orlicí
18. 10. 2022
Týniště nad Orlicí
18. 10. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
18. 10. 2022
Týniště nad Orlicí
Týniště nad Orlicí
18. 10. 2022
Týniště nad Orlicí
18. 10. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
12. 12. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
12. 12. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
12. 12. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
12. 12. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
12. 12. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
12. 12. 2022
Hradec Králové
Hradec Králové hlavní nádraží
12. 12. 2022
Hradec Králové hlavní nádraží
12. 12. 2022
Choceň
Choceň
13. 3. 2023
Choceň
13. 3. 2023
Choceň
Choceň
29. 5. 2023
Choceň
29. 5. 2023
Poslední aktualizace vozu:
27. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.