Vůz České dráhy #30-30 004-1 (Vagónka Studénka ABpee347)
evidenční číslo |
21-08 089-4
1986-2014
u
Československé státní dráhy a České dráhy
30-30 004-1 od 2014 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 21-08 089-4 Btme
1986-1990
u
Československé státní dráhy
50 54 21-08 089-4 Bte 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy 50 54 21-08 089-4 Bdt279 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 21-08 089-4 Bdt279 2009-2014 u České dráhy CZ-ČD 61 54 30-30 004-1 ABpee347 od 2014 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka Btme
»
Vagónka Studénka Bte
»
Vagónka Studénka Bdt279
»
Vagónka Studénka ABpee347
podvozek:
GP 200
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 90534 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1986 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
05/2013-12/2014: rekonstrukce na 1. a 2. třídu (PESA Bydgoszcz); do 2014: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2014: Vmax 140 km/h, zásuvky 230 V, 3 háky na kola, vakuové WC, EIS |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2014: potah sedadel červená koženka, 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; od 2014: klimatizace, potah sedadel látka, vzor "Najbrt", 1. třída: (1 oddíl) 30 míst k sezení, 2. třída: (1 oddíl) 40 míst k sezení; od 201x: Wi-Fi |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1993 | ČSD, tmavě zelená |
1993 | 12/2014 | ČD, zeleno-bílá |
12/2014 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
24. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.