Vůz České dráhy #21-08 175-1 (Vagónka Studénka Bdt279)
evidenční číslo | 21-08 175-1 od 1987 u Československé státní dráhy a České dráhy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 21-08 175-1 Btme
1987-1990
u
Československé státní dráhy
50 54 21-08 175-1 Bte 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy 50 54 21-08 175-1 Bdt279 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 21-08 175-1 Bdt279 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka Btme
»
Vagónka Studénka Bte
»
Vagónka Studénka Bdt279
podvozek:
GP 200
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1987 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
2021: revitalizace interiéru (Pars nova Šumperk); Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; do 2020: potah sedadel červená koženka; od 2020: potah sedadel látka, vzor Aufeer |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 7/2010 | ČD, zeleno-bílá |
7/2010 | 7/2021 | ČD Najbrt 1 |
7/2021 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
3. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.