Vůz České dráhy #82-40 008-0 (VEB Waggonbau Bautzen BDs450)
evidenční číslo |
82-40 008-9
1974-?
u
Československé státní dráhy
82-40 008-0 ?-202x u Československé státní dráhy a České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 82-40 008-9 BDa
1974-?
u
Československé státní dráhy
50 54 82-40 008-0 BDa ?-1983 u Československé státní dráhy 50 54 82-40 008-0 BDms 1983-1990 u Československé státní dráhy 50 54 82-40 008-0 BDs 1990-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy CZ-ČD 50 54 82-40 008-0 BDs450 2009-202x u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | vyřazen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen BDa
»
VEB Waggonbau Bautzen BDms
»
VEB Waggonbau Bautzen BDs
»
VEB Waggonbau Bautzen BDs450
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1974 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
2018: odstaven v depu v Plzni; 2019-202x: odstaven v Klatovech |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h; 25 háků na kola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 2. třída (5 oddílu) 40 míst k sezení; do 2012: potah sedadel červená koženka; od 2012: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1993 | ČSD, tmavě zelená |
1993 | 201x | ČD, zeleno-bílá |
201x | do vyřazení | ČD Najbrt BD 2 |
Poslední aktualizace vozu:
24. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.