Vůz České dráhy #82-40 160-9 (VEB Waggonbau Bautzen BDs450)
evidenční číslo |
82-40 160-8
1975-?
u
Československé státní dráhy
82-40 160-9 od ? u Československé státní dráhy a České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 82-40 160-8 BDa
1975-?
u
Československé státní dráhy
50 54 82-40 160-9 BDa ?-1983 u Československé státní dráhy 50 54 82-40 160-9 BDms 1983-1990 u Československé státní dráhy 50 54 82-40 160-9 BDs 1990-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy CZ-ČD 50 54 82-40 160-9 BDs450 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | definitivně odstaven | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen BDa
»
VEB Waggonbau Bautzen BDms
»
VEB Waggonbau Bautzen BDs
»
VEB Waggonbau Bautzen BDs450
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 117 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1975 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | od 2022: odstaven v Plzni | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h; 25 háků na kola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | potah sedadel červená koženka, 2. třída: (5 oddílu) 40 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 6/2010 | ČD, zeleno-bílá |
6/2010 | dosud | ČD Najbrt BD 1 |
Fotky vozu na BMHD.cz
Poslední aktualizace vozu:
11. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.