Vypravenost vozu ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY 9883 (Crossway LE LINE 14,5M)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ST 20.11.2024 | 9883 | PID 345 | 19 | přejezd na linky 315 a 737 | tram-bus.cz |
ÚT 19.11.2024 | 9883 | PID 345 | 19 | přejezd na linky 315 a 737 | tram-bus.cz |
PO 18.11.2024 | 9883 | PID 345 | 19 | přejezd na linky 315 a 737 | tram-bus.cz |
NE 17.11.2024 | 9883 | PID 345 | 19 | přejezd na linku 315 | tram-bus.cz |
SO 16.11.2024 | 9883 | PID 345 | 19 | přejezd na linku 315 | tram-bus.cz |
PÁ 15.11.2024 | 9883 | PID 345 | 19 | přejezd na linky 315 a 737 | tram-bus.cz |
ČT 14.11.2024 | 9883 | PID 345 | 19 | náhrada za vůz 9536 | tram-bus.cz |
ST 13.11.2024 | 9883 | PID 315 | 6 | nahrazen vozem 9884 | tram-bus.cz |
ÚT 12.11.2024 | 9883 | PID 315 | 6 | odpolední část | tram-bus.cz |
ČT 07.11.2024 | 9883 | PID 394 | 37 | přejezd na linku 384 | tram-bus.cz |
PÁ 01.11.2024 | 9883 | PID 394 | 31 | tram-bus.cz | |
ČT 31.10.2024 | 9883 | PID 394 | 31 | tram-bus.cz | |
ST 30.10.2024 | 9883 | PID 394 | 32 | tram-bus.cz | |
ÚT 29.10.2024 | 9883 | PID 394 | 37 | přejezd na linku 384 | tram-bus.cz |
PO 28.10.2024 | 9883 | PID 384 | 44 | náhrada za vůz 9855 | tram-bus.cz |
PO 28.10.2024 | 9883 | PID 384 | 41 | přejezd na linku 641 | tram-bus.cz |
NE 27.10.2024 | 9883 | PID 384 | 41 | přejezd na linku 641 | tram-bus.cz |
SO 26.10.2024 | 9883 | PID 384 | 41 | přejezd na linky 637 a 641 | tram-bus.cz |
ČT 24.10.2024 | 9883 | PID 384 | 44 | nahrazen vozem 9903 | tram-bus.cz |
ST 23.10.2024 | 9883 | PID 394 | 33 | přejezd na linky 384 a 526 | tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2024 | 9883 | PID 394 | 82 | přejezd na linku 384 | tram-bus.cz |
PO 21.10.2024 | 9883 | PID 384 | 45 | tram-bus.cz | |
PÁ 18.10.2024 | 9883 | PID 394 | 33 | ranní část | tram-bus.cz |
PÁ 18.10.2024 | 9883 | PID 384 | 45 | tram-bus.cz | |
ČT 17.10.2024 | 9883 | PID 394 | 31 | tram-bus.cz | |
ST 16.10.2024 | 9883 | PID 394 | 31 | tram-bus.cz | |
ÚT 15.10.2024 | 9883 | PID 394 | 33 | přejezd na linky 384 a 526 | tram-bus.cz |
PO 14.10.2024 | 9883 | PID 394 | 33 | přejezd na linky 384 a 526 | tram-bus.cz |
NE 13.10.2024 | 9883 | PID 384 | 41 | přejezd na linku 641 | tram-bus.cz |
SO 12.10.2024 | 9883 | PID 384 | 41 | přejezd na linky 637 a 641 | tram-bus.cz |
PÁ 11.10.2024 | 9883 | PID 394 | 82 | přejezd na linku 384 | tram-bus.cz |
ČT 10.10.2024 | 9883 | PID 394 | 34 | tram-bus.cz | |
ST 09.10.2024 | 9883 | PID 394 | 31 | náhrada za vůz 9818 | tram-bus.cz |
ÚT 08.10.2024 | 9883 | PID 394 | 37 | přejezd na linku 384 | tram-bus.cz |
prodleva 4 měsíce | |||||
ÚT 18.06.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
PO 17.06.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
NE 16.06.2024 | 9883 | PID 637 | 67 | linky 384 a 638 | tram-bus.cz |
SO 15.06.2024 | 9883 | PID 637 | 67 | linky 384 a 638 | tram-bus.cz |
PÁ 14.06.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
ČT 13.06.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
ST 12.06.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
ÚT 11.06.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
PO 10.06.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
NE 09.06.2024 | 9883 | PID 637 | 67 | linky 384 a 638 | tram-bus.cz |
SO 08.06.2024 | 9883 | PID 637 | 67 | linky 384 a 638 | tram-bus.cz |
PÁ 07.06.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
ČT 06.06.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
prodleva týden | |||||
ČT 30.05.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
ST 29.05.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
ÚT 28.05.2024 | 9883 | PID 394 | 35 | přejezd na linku 638 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.