Vypravenost vozu ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY 9864 (S 419 UL)
přejít na detail vozu v evidenci
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
.
.
.
35
36
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
36
následující
celkem 1756
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ST 21.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 20.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 19.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 18.06.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
SO 17.06.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
PÁ 16.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 15.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 14.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 13.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 12.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 11.06.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
SO 10.06.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
PÁ 09.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 08.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 07.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 06.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 05.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 04.06.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
SO 03.06.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
PÁ 02.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 01.06.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 31.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 30.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 29.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 28.05.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
SO 27.05.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
PÁ 26.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 25.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 24.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 23.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 22.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
prodleva týden | |||||
PO 15.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 14.05.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
SO 13.05.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
PÁ 12.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 11.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 10.05.2023 | 9864 | PID 395 | 45 | přejezd na linku 393 | tram-bus.cz |
ÚT 09.05.2023 | 9864 | PID 395 | 33 | přejezd na linku 393 | tram-bus.cz |
PO 08.05.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
SO 06.05.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
PÁ 05.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 04.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 03.05.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 02.05.2023 | 9864 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 01.05.2023 | 9864 | PID 395 | 31 | tram-bus.cz | |
NE 30.04.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
SO 29.04.2023 | 9864 | PID 395 | 46 | tram-bus.cz | |
PÁ 28.04.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 27.04.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 26.04.2023 | 9864 | PID 395 | 44 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.