Vypravenost vozu ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY 9873 (Crossway LE LINE 14,5M)
přejít na detail vozu v evidenci
předchozí
1
2
3
4
5
6
7
.
.
.
34
35
následující
předchozí
1
.
.
4
5
6
.
.
35
následující
celkem 1721
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ST 03.04.2024 | 9873 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 02.04.2024 | 9873 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 01.04.2024 | 9873 | PID 395 | 31 | tram-bus.cz | |
NE 31.03.2024 | 9873 | PID 395 | 34 | tram-bus.cz | |
SO 30.03.2024 | 9873 | PID 395 | 34 | tram-bus.cz | |
PÁ 29.03.2024 | 9873 | PID 395 | 34 | tram-bus.cz | |
ČT 28.03.2024 | 9873 | PID 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 27.03.2024 | 9873 | PID 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 26.03.2024 | 9873 | PID 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 25.03.2024 | 9873 | PID 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 24.03.2024 | 9873 | PID 395 | 32 | tram-bus.cz | |
SO 23.03.2024 | 9873 | PID 395 | 32 | tram-bus.cz | |
PÁ 22.03.2024 | 9873 | PID 395 | 48 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 21.03.2024 | 9873 | PID 395 | 48 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 20.03.2024 | 9873 | PID 395 | 42 | tram-bus.cz | |
ÚT 19.03.2024 | 9873 | PID 395 | 31 | tram-bus.cz | |
PO 18.03.2024 | 9873 | PID 395 | 48 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 17.03.2024 | 9873 | PID 395 | 37 | tram-bus.cz | |
SO 16.03.2024 | 9873 | PID 395 | 37 | tram-bus.cz | |
PÁ 15.03.2024 | 9873 | PID 395 | 48 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 14.03.2024 | 9873 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 13.03.2024 | 9873 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 12.03.2024 | 9873 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 11.03.2024 | 9873 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 10.03.2024 | 9873 | PID 395 | 34 | tram-bus.cz | |
SO 09.03.2024 | 9873 | PID 395 | 34 | tram-bus.cz | |
PÁ 08.03.2024 | 9873 | PID 395 | 35 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 07.03.2024 | 9873 | PID 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 06.03.2024 | 9873 | PID 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 05.03.2024 | 9873 | PID 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 04.03.2024 | 9873 | PID 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 03.03.2024 | 9873 | PID 395 | 32 | tram-bus.cz | |
PÁ 01.03.2024 | 9873 | PID 395 | 48 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 29.02.2024 | 9873 | PID 395 | 48 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 28.02.2024 | 9873 | PID 395 | 31 | tram-bus.cz | |
ÚT 27.02.2024 | 9873 | PID 395 | 31 | tram-bus.cz | |
PO 26.02.2024 | 9873 | PID 395 | 31 | náhrada za vůz 9874 | tram-bus.cz |
PO 26.02.2024 | 9873 | PID 395 | 48 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 25.02.2024 | 9873 | PID 395 | 37 | tram-bus.cz | |
SO 24.02.2024 | 9873 | PID 395 | 37 | tram-bus.cz | |
PÁ 23.02.2024 | 9873 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 22.02.2024 | 9873 | PID 395 | 31 | ranní část | tram-bus.cz |
ST 21.02.2024 | 9873 | PID 395 | 31 | ranní část | tram-bus.cz |
ÚT 20.02.2024 | 9873 | PID 395 | 31 | náhrada za vůz 9874 | tram-bus.cz |
ÚT 20.02.2024 | 9873 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 19.02.2024 | 9873 | PID 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 18.02.2024 | 9873 | PID 395 | 34 | tram-bus.cz | |
SO 17.02.2024 | 9873 | PID 395 | 34 | tram-bus.cz | |
PÁ 16.02.2024 | 9873 | PID 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 15.02.2024 | 9873 | PID 395 | 35 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.