Vůz RETROBUS 1B4 6515 (Karosa C 955.1073)
SPZ/RZ | 1B4 6515 2002-2018 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 8748 2017-2018 u Libuše Mikší, Brno | |||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa C 955.1073
rozložení dveří:
2-2-0
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 5345 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2002 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2018 | |||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
2017-2018 subdodávka pro ČSAD MHD Kladno na linkách PID; 4/2018: zakoupen kvůli motoru pro vůz 1M3 2627 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | potah sedadel látka, vzor Fiuri fialová; 2010-2017: výbava IDS JMK |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | bílá |
? | do vyřazení | BDS, žlutá s modrou grafikou |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz |
---|---|---|
SO 09.12.2017 | IDS JMK 821 | 1 |
ÚT 28.11.2017 | IDS JMK 821 | 3 |
ÚT 21.11.2017 | IDS JMK 821 | 3 |
PO 20.11.2017 | IDS JMK 821 | 2 |
PÁ 20.10.2017 | IDS JMK 821 | 3 |
Fotky vozu na BMHD.cz
Dokumentační fotky vozu

Znojmo
Dr. Horákové
6. 8. 2007
Dr. Horákové
6. 8. 2007

Znojmo
Dr. Horákové
6. 5. 2009
Dr. Horákové
6. 5. 2009

Brno
parkoviště autobusů ÚAN Zvonařka
7. 6. 2010
parkoviště autobusů ÚAN Zvonařka
7. 6. 2010

Znojmo
Rudoleckého
8. 7. 2010
Rudoleckého
8. 7. 2010

Znojmo
Rudoleckého
8. 7. 2010
Rudoleckého
8. 7. 2010

Znojmo
autobusové nádraží
24. 2. 2011
autobusové nádraží
24. 2. 2011

Znojmo
autobusové nádraží
2. 3. 2017
autobusové nádraží
2. 3. 2017

Krhovice
20. 11. 2017
20. 11. 2017

Praha
Zličín
23. 1. 2018
Zličín
23. 1. 2018

Praha
Zličín
23. 1. 2018
Zličín
23. 1. 2018
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
16. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.