Vůz ČSAD BUS Uherské Hradiště 6Z1 4804 (MAN NL 273 Lion’s City CNG)
SPZ/RZ | 6Z1 4804 od 2018 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | MAN | |||||||||||||||||||
typ |
MAN NL 273 Lion’s City CNG
motor:
MAN E 2876 LUH06; 200 kW (EURO VI)
převodovka: ZF 6 AP 1200 B EcoLife rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | F600 | |||||||||||||||||||
VIN | WMAA21ZZ9JF007293 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2018 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | do 12/2024: MHD Uherské Hradiště | |||||||||||||||||||
výbava | klimatizace |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 4/2019 | bílá |
4/2019 | dosud | Ekobus, modro-zelená grafika |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|
PÁ 14.02.2025 | ČR 802377 | spoje 8 a 21 |
PÁ 14.02.2025 | ČR 802376 | spoje 17, 20, 21 a 22 |
PÁ 14.02.2025 | ČR 802374 | spoj 514 |
PÁ 14.02.2025 | ČR 802356 | spoje 40, 17 a 22 |
ČT 13.02.2025 | ČR 802377 | spoje 8 a 21 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na vhdfoto.cz

Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
6. 6. 2018
Autobusové nádraží
6. 6. 2018

Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
6. 6. 2018
Autobusové nádraží
6. 6. 2018

Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
6. 6. 2018
Autobusové nádraží
6. 6. 2018

Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
8. 6. 2018
Autobusové nádraží
8. 6. 2018

Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
8. 6. 2018
Autobusové nádraží
8. 6. 2018

Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
9. 6. 2018
Autobusové nádraží
9. 6. 2018

Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
28. 8. 2019
Autobusové nádraží
28. 8. 2019

Uherské Hradiště
autobusové nádraží
17. 8. 2020
autobusové nádraží
17. 8. 2020

Uherské Hradiště
autobusové nádraží
20. 8. 2020
autobusové nádraží
20. 8. 2020

Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
3. 7. 2021
Autobusové nádraží
3. 7. 2021
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
23. 1. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.