Vůz Transdev Slezsko #40-1007 (Iveco Urbanway 12M CNG)
SPZ/RZ | 1TI 6574 od 2017 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
439
2017-12/2023
u
ČSAD Karviná a Transdev Slezsko
40-1007 od 12/2023 u Transdev Slezsko |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Iveco Urbanway 12M CNG
motor:
Iveco Cursor 8 CNG
převodovka: Voith D864.6 (automatická) rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 9434 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | VNE4326M800309434 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2017 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 1/2018-11/2023: MHD Karviná, od 11/2023: MHD Havířov | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | 19.12.2017: slavnostní představení na autobusovém nádraží v Karviné | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace pracoviště řidiče Autoclima, vnější informační panely Bustec (LED; bílá), USB nabíječky |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 8/2024 | 3ČSAD, bílo-zelená |
8/2024 | dosud | schéma města Havířov, modrá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 23.09.2024 | 1TI 6574 | ODIS 410 | přejezd na linky 412, 415, 416 a 417 |
PÁ 20.09.2024 | 1TI 6574 | ODIS 410 | přejezd na linky 412, 415, 416 a 417 |
ČT 19.09.2024 | 1TI 6574 | ODIS 410 | přejezd na linky 412, 415, 416 a 417 |
ST 18.09.2024 | 1TI 6574 | ODIS 410 | přejezd na linky 412, 415, 416 a 417 |
PO 16.09.2024 | 1TI 6574 | ODIS 410 | přejezd na linky 412, 415, 416 a 417 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
20. 8. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.