Vypravenost vozu ČSAD POLKOST 1586 (Crossway LE LINE 12M)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ST 12.02.2025 | 1586 | PID 702 | 54 | přejezd na linku 679 | tram-bus.cz |
NE 09.02.2025 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 487 a 681 | tram-bus.cz |
ČT 06.02.2025 | 1586 | PID 702 | 51 | linky 821 a 824 | tram-bus.cz |
ST 05.02.2025 | 1586 | PID 702 | 54 | přejezd na linku 679 | tram-bus.cz |
PÁ 31.01.2025 | 1586 | PID 702 | 54 | přejezd na linku 679 | tram-bus.cz |
PO 27.01.2025 | 1586 | PID 432 | 50 | linka 705 | tram-bus.cz |
ČT 23.01.2025 | 1586 | PID 702 | 54 | přejezd na linku 679 | tram-bus.cz |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 09.01.2025 | 1586 | PID 702 | 51 | linky 821 a 824 | tram-bus.cz |
PO 06.01.2025 | 1586 | PID 702 | 51 | linky 821 a 824 | tram-bus.cz |
prodleva 2 týdny | |||||
NE 22.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 487 a 681 | tram-bus.cz |
SO 21.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 487 a 681 | tram-bus.cz |
PÁ 20.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
ČT 19.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
ST 18.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
ÚT 17.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
PO 16.12.2024 | 1586 | PID 702 | 66 | nahrazen vozem 1582 | tram-bus.cz |
PO 16.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
NE 15.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 487 a 681 | tram-bus.cz |
SO 14.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 487 a 681 | tram-bus.cz |
PÁ 13.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
ČT 12.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
ST 11.12.2024 | 1586 | PID 432 | 50 | linka 705 | tram-bus.cz |
ÚT 10.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
PO 09.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
NE 08.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 487 a 681 | tram-bus.cz |
SO 07.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 487 a 681 | tram-bus.cz |
PÁ 06.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
ČT 05.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
ST 04.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
ÚT 03.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 460, 487, 675 a 679 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1586 | PID 702 | 55 | linky 487 a 681 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 1586 | PID 435 | 42 | přejezd na linky 491 a 660 | tram-bus.cz |
ČT 28.11.2024 | 1586 | PID 659 | 41 | tram-bus.cz | |
ÚT 26.11.2024 | 1586 | PID 659 | 41 | tram-bus.cz | |
PO 25.11.2024 | 1586 | PID 659 | 41 | tram-bus.cz | |
PÁ 22.11.2024 | 1586 | PID 659 | 41 | tram-bus.cz | |
ČT 21.11.2024 | 1586 | PID 381 | 30 | přejezd na linku 492 | tram-bus.cz |
ST 20.11.2024 | 1586 | PID 491 | 25 | přejezd na linky 659 a 660 | tram-bus.cz |
ÚT 19.11.2024 | 1586 | PID 381 | 30 | přejezd na linku 492 | tram-bus.cz |
PO 18.11.2024 | 1586 | PID 381 | 30 | přejezd na linku 492 | tram-bus.cz |
SO 16.11.2024 | 1586 | PID 435 | 51 | přejezd na linky 659 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 15.11.2024 | 1586 | PID 659 | 41 | tram-bus.cz | |
ČT 14.11.2024 | 1586 | PID 435 | 38 | přejezd na linky 557, 659 a 660 | tram-bus.cz |
ÚT 12.11.2024 | 1586 | PID 435 | 24 | přejezd na linky 492, 557 a 659 | tram-bus.cz |
PO 11.11.2024 | 1586 | PID 435 | 24 | přejezd na linky 492, 557 a 659 | tram-bus.cz |
SO 09.11.2024 | 1586 | PID 435 | 51 | přejezd na linky 659 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 08.11.2024 | 1586 | PID 659 | 32 | přejezd na linky 492 a 660 | tram-bus.cz |
ST 06.11.2024 | 1586 | PID 435 | 49 | přejezd na linky 382, 492, 659 a 660 | tram-bus.cz |
ÚT 05.11.2024 | 1586 | PID 381 | 30 | přejezd na linku 492 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.