Vůz TRADO-BUS 5E6 6581 (Mercedes-Benz Intouro II)
SPZ/RZ |
5E6 6581
2016-2023
u
ČSAD Ústí nad Orlicí a TRADO-BUS
AE GG-532 od 2023 u Pannon Volán |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Mercedes-Benz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ | Mercedes-Benz Intouro II | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 275823 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | WEB63372013275823 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2016 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace; od 2021: tažné zařízení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | ICOM, bílo-modrá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|
PO 06.06.2022 | ČR 680814 | 680814/2 |
NE 05.06.2022 | ČR 680948 | 680948/1 (s vlekem 1E4 2455) |
PO 11.04.2022 | ČR 680814 | 680814/3 |
ÚT 08.02.2022 | ČR 680814 | 680814/6 |
PO 02.08.2021 | ČR 680814 | 680814/6 |
Dokumentační fotky vozu

Litomyšl
Autobusové nádraží
10. 8. 2017
Autobusové nádraží
10. 8. 2017

Pardubice
Autobusové nádraží
21. 8. 2019
Autobusové nádraží
21. 8. 2019

Pardubice
Palackého třída
21. 8. 2019
Palackého třída
21. 8. 2019

Sopotnice
Požární zbrojnice
27. 10. 2019
Požární zbrojnice
27. 10. 2019

Rychnov nad Kněžnou
Železniční stanice
15. 2. 2021
Železniční stanice
15. 2. 2021

1
Pardubice
Legionářská
2. 6. 2021
Legionářská
2. 6. 2021

Hrušová
silnice I/35
28. 12. 2021
silnice I/35
28. 12. 2021

Vysoké Mýto
Komenského
6. 5. 2022
Komenského
6. 5. 2022

2
Králíky
silnice III/31227
5. 6. 2022
silnice III/31227
5. 6. 2022
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
29. 3. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.