Vůz ČSAD MHD Kladno #8899II (Iveco Crossway LE LINE 12M)
SPZ/RZ | 6AA 4606 od 2017 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
9102
2017-2024
u
ARRIVA CITY
8899II od 2024 u ČSAD MHD Kladno |
|||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway LE LINE 12M
motor:
Iveco Tector 7; 235 kW (Euro VI)
převodovka: manuální, 6°, ZF rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 29671 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | VNE5043NX0M029671 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2017 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace Thermo King, USB nabíječky |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2/2024 | schéma PID, červeno-bílo-modrá |
2/2024 | dosud | schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 31.01.2025 | PID 365 | 34 | linky 555 a 630 |
ČT 30.01.2025 | PID 365 | 23 | linky 600 a 625 |
SO 28.12.2024 | PID 365 | 35 | ranní část |
PÁ 27.12.2024 | PID 365 | 34 | linky 555 a 630 |
ČT 26.12.2024 | PID 365 | 35 | linky 618 a 630 |
Dokumentační fotky vozu
Říčany
Rychta
10. 11. 2017
Rychta
10. 11. 2017
1
Nupaky
Nupacká
17. 3. 2023
Nupacká
17. 3. 2023
4
Jesenice
Hrnčířská
23. 5. 2023
Hrnčířská
23. 5. 2023
2
Jesenice
Osnice
25. 5. 2023
Osnice
25. 5. 2023
1
23. 6. 2023
5
Strančice
železniční stanice
26. 11. 2023
železniční stanice
26. 11. 2023
9
Strančice
Železniční stanice
5. 6. 2024
Železniční stanice
5. 6. 2024
10
Ondřejov
Třemblat
5. 6. 2024
Třemblat
5. 6. 2024
9
Ondřejov
9. 6. 2024
9. 6. 2024
4
Kladno
U Nemocnice
6. 12. 2024
U Nemocnice
6. 12. 2024
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
29. 1. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.