Vůz DP města Olomouce #421 (Solaris Urbino 18 IV)
SPZ/RZ | 6M1 8412 od 12/2016 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 421 od 15.12.2016 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Solaris | |||||||||||||||||||
typ |
Solaris Urbino 18 IV
podvozek:
6x2; ZF RL82EC + ZF AVN 132 + ZF AV 133
karoserie: Solaris Urbino 18 IV motor: DAF MX-11; 240kW; Euro 6 převodovka: ZF 6 AP rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 16922 | |||||||||||||||||||
VIN | SUU341211GB016922 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2016 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace pracoviště řidiče Eberspächer Sütrak AC 403 E G2, vnější informační panely BUSE (DOT LED; zelená), sedadla STER MX (plast+látkový potah), 42+2 míst k sezení, plošina pro ZTP, POD, LED denní svícení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | DPMO, bílo-modro-červená |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz |
---|---|---|
PÁ 07.03.2025 | MHD OL 19 | 3 |
PO 20.01.2025 | MHD OL 16 | 11 |
ST 15.01.2025 | MHD OL 19 | |
NE 22.12.2024 | MHD OL 16 | |
SO 21.12.2024 | MHD OL 16 |
Dokumentační fotky vozu

Olomouc
Hlavní nádraží
3. 2. 2017
Hlavní nádraží
3. 2. 2017

Olomouc
Hlavní nádraží
25. 5. 2017
Hlavní nádraží
25. 5. 2017

1
Olomouc
Tabulový vrch
15. 3. 2018
Tabulový vrch
15. 3. 2018

1
Olomouc
Tabulový vrch
15. 3. 2018
Tabulový vrch
15. 3. 2018

1
Olomouc
Jeremenkova
21. 8. 2018
Jeremenkova
21. 8. 2018

1
Olomouc
Kmochova
22. 8. 2018
Kmochova
22. 8. 2018

1
Olomouc
třída Svobody
22. 8. 2018
třída Svobody
22. 8. 2018

1
Olomouc
Smetanovy sady
15. 4. 2019
Smetanovy sady
15. 4. 2019

1
Olomouc
Nová Ulice
16. 7. 2019
Nová Ulice
16. 7. 2019

1
Olomouc
Hraniční
16. 7. 2019
Hraniční
16. 7. 2019

1
Olomouc
Holická
21. 8. 2020
Holická
21. 8. 2020

Olomouc
Hlavní nádraží
3. 3. 2021
Hlavní nádraží
3. 3. 2021
Poslední aktualizace vozu:
26. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.