Vypravenost vozu Dopravní podnik hl. m. Prahy 3500 (81-71M 2Mt)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 10.12.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 22 | tram-bus.cz | |
ST 04.12.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 6 | nahrazen vlakem 3135+3222+3272+3234+3123 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 5 | tram-bus.cz | |
prodleva týden | |||||
NE 24.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 5 | tram-bus.cz | |
SO 23.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 4 | tram-bus.cz | |
PÁ 22.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 3 | tram-bus.cz | |
ST 20.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 1 | tram-bus.cz | |
PO 18.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 1 | tram-bus.cz | |
NE 17.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 1 | tram-bus.cz | |
PÁ 15.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 24 | tram-bus.cz | |
ČT 14.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 23 | tram-bus.cz | |
ST 13.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 22 | tram-bus.cz | |
ÚT 12.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 21 | tram-bus.cz | |
PO 11.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 20 | náhrada za vlak 3362+3633+3628+3639+3367 | tram-bus.cz |
PO 11.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 11 | nahrazen vlakem 3175+3402+3279+3248+3165 | tram-bus.cz |
NE 10.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 19 | tram-bus.cz | |
PÁ 08.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 17 | tram-bus.cz | |
ČT 07.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 16 | tram-bus.cz | |
ST 06.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 15 | tram-bus.cz | |
ÚT 05.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 14 | tram-bus.cz | |
PO 04.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 13 | tram-bus.cz | |
NE 03.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 12 | tram-bus.cz | |
SO 02.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 11 | tram-bus.cz | |
PÁ 01.11.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 10 | tram-bus.cz | |
ČT 31.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 9 | tram-bus.cz | |
ST 30.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 8 | tram-bus.cz | |
prodleva týden | |||||
PO 21.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 24 | tram-bus.cz | |
PÁ 18.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 21 | tram-bus.cz | |
ČT 17.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 20 | tram-bus.cz | |
ST 16.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 19 | tram-bus.cz | |
ÚT 15.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 18 | tram-bus.cz | |
PO 14.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 17 | tram-bus.cz | |
NE 13.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 16 | tram-bus.cz | |
SO 12.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 15 | tram-bus.cz | |
PÁ 11.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 14 | tram-bus.cz | |
ČT 10.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 13 | tram-bus.cz | |
ST 09.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 12 | tram-bus.cz | |
ÚT 08.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 11 | tram-bus.cz | |
PO 07.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 10 | tram-bus.cz | |
NE 06.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 9 | tram-bus.cz | |
SO 05.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 8 | tram-bus.cz | |
PÁ 04.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 7 | tram-bus.cz | |
ČT 03.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 6 | tram-bus.cz | |
ST 02.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 5 | tram-bus.cz | |
ÚT 01.10.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 4 | tram-bus.cz | |
NE 29.09.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 2 | tram-bus.cz | |
SO 28.09.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 1 | tram-bus.cz | |
ČT 26.09.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 10 | tram-bus.cz | |
ST 25.09.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 9 | tram-bus.cz | |
ÚT 24.09.2024 | 3500+3674+3675+3676+3900 | PID A | 8 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.