Vůz COMETT PLUS #7477 (Iveco Crossway LE LINE 10,8M)
SPZ/RZ | 7C4 0035 od 2016 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 7477 6/2021-2023 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway LE LINE 10,8M
převodovka:
manuální, 6°
rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 28749 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | VNE5045N30M028749 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2016 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | od 5/2023 subdodávka pro dopravce BusLine jižní Čechy | |||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 29.05.2023 | PID 454 | 91 | nahrazen vozem 7533 |
PÁ 26.05.2023 | PID 454 | 91 | |
ČT 25.05.2023 | PID 454 | 91 | |
ST 24.05.2023 | PID 454 | 91 | |
ÚT 23.05.2023 | PID 454 | 91 |
Dokumentační fotky vozu

Tábor
autobusové nádraží
14. 11. 2016
autobusové nádraží
14. 11. 2016

Tábor
autobusové nádraží
14. 11. 2016
autobusové nádraží
14. 11. 2016

Tábor
U Bechyňské dráhy
15. 11. 2016
U Bechyňské dráhy
15. 11. 2016

Tábor
autobusové nádraží
1. 12. 2016
autobusové nádraží
1. 12. 2016

Tábor
autobusové nádraží
18. 10. 2017
autobusové nádraží
18. 10. 2017

Mladá Vožice
Táborská
28. 6. 2018
Táborská
28. 6. 2018

Mladá Vožice
Táborská
28. 6. 2018
Táborská
28. 6. 2018

Tábor
Purkyňova
21. 1. 2019
Purkyňova
21. 1. 2019

Sedlčany
Autobusové stanoviště
13. 11. 2021
Autobusové stanoviště
13. 11. 2021

Sedlčany
Pod Potoky
11. 3. 2022
Pod Potoky
11. 3. 2022

Tábor
Autobusové nádraží
15. 3. 2022
Autobusové nádraží
15. 3. 2022

Tábor
Kpt. Jaroše
30. 8. 2022
Kpt. Jaroše
30. 8. 2022
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
7. 12. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.