Vypravenost vozu ČSAD POLKOST 1583 (Crossway LE LINE 12M)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 05.02.2024 | 1853 | PID 435 | 51 | tram-bus.cz | |
NE 04.02.2024 | 1853 | PID 492 | 22 | přejezd na linky 382 a 387 | tram-bus.cz |
PÁ 02.02.2024 | 1853 | PID 435 | 51 | tram-bus.cz | |
ÚT 30.01.2024 | 1853 | PID 659 | 26 | přejezd na linky 557 a 660 | tram-bus.cz |
PO 29.01.2024 | 1853 | PID 659 | 26 | přejezd na linky 557 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 26.01.2024 | 1853 | PID 659 | 26 | přejezd na linky 557 a 660 | tram-bus.cz |
ČT 25.01.2024 | 1853 | PID 659 | 26 | přejezd na linky 557 a 660 | tram-bus.cz |
ST 24.01.2024 | 1853 | PID 659 | 26 | přejezd na linky 557 a 660 | tram-bus.cz |
ÚT 23.01.2024 | 1853 | PID 659 | 26 | přejezd na linky 557 a 660 | tram-bus.cz |
PO 22.01.2024 | 1853 | PID 435 | 50 | přejezd na linky 491, 557, 659 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 19.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | nahrazen vozem 1604 | tram-bus.cz |
ČT 18.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ST 17.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ÚT 16.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
PO 15.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
NE 14.01.2024 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
SO 13.01.2024 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
PÁ 12.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | nahrazen vozem 1834, později zpět v provozu | tram-bus.cz |
ČT 11.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ST 10.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ÚT 09.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
PO 08.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
NE 07.01.2024 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
SO 06.01.2024 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
PÁ 05.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ČT 04.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ST 03.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ÚT 02.01.2024 | 1853 | PID 387 | 20 | ráno nahrazen vozem 1839, odpoledne zpět v provozu | tram-bus.cz |
PO 01.01.2024 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
NE 31.12.2023 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
SO 30.12.2023 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
PÁ 29.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ČT 28.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ST 27.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ÚT 26.12.2023 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
PO 25.12.2023 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
NE 24.12.2023 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
SO 23.12.2023 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
PÁ 22.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ČT 21.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ST 20.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ÚT 19.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
PO 18.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
NE 17.12.2023 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
SO 16.12.2023 | 1853 | PID 706 | 20 | tram-bus.cz | |
PÁ 15.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ČT 14.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ST 13.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
ÚT 12.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
PO 11.12.2023 | 1853 | PID 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.