Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #8522 (ČKD Tatra T3R.P)
evidenční číslo |
6704
1968-2007
8522 od 2007 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ | ČKD Tatra T3 » ČKD Tatra T3R.P | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 157255 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1967 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
2007: GO – modernizace na typ T3R.P; 9-12/2019: PO |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | od 12/2019: klimatizace pracoviště řidiče Konvekta KL20E facelift |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | červeno-krémová |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
PÁ 21.03.2025 | 8522+8443 | PID 9 | 23 |
ČT 20.03.2025 | 8522+8443 | PID 7 | 9 |
ST 19.03.2025 | 8522+8443 | PID 5 | 1 |
ÚT 18.03.2025 | 8522+8443 | PID 31 | 5 |
PO 17.03.2025 | 8522+8443 | PID 9 | 1 |
Dokumentační fotky vozu

2
Praha
U Brusnice
16. 1. 2001
U Brusnice
16. 1. 2001

1
Praha
Orionka
17. 6. 2005
Orionka
17. 6. 2005

2
Praha
křižovatka Palackého náměstí
15. 7. 2010
křižovatka Palackého náměstí
15. 7. 2010

Praha
Vyšehradský tunel
8. 10. 2014
Vyšehradský tunel
8. 10. 2014

Praha
Rašínovo nábřeží
8. 10. 2014
Rašínovo nábřeží
8. 10. 2014

Praha
křižovatka Palmovka
10. 9. 2016
křižovatka Palmovka
10. 9. 2016

Praha
Klapkova
29. 9. 2016
Klapkova
29. 9. 2016

Praha
Nuselská
18. 7. 2018
Nuselská
18. 7. 2018

Praha
Nádražní
2. 7. 2019
Nádražní
2. 7. 2019

Praha
Karlovo náměstí
8. 9. 2021
Karlovo náměstí
8. 9. 2021

1
Praha
Vršovická
3. 8. 2022
Vršovická
3. 8. 2022

20
Praha
Invalidovna
1. 3. 2024
Invalidovna
1. 3. 2024

8
Praha
Spojovací
11. 5. 2024
Spojovací
11. 5. 2024
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
26. 2. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.