Vypravenost vozu Dopravní podnik hl. m. Prahy 8572 (T3R.P)
přejít na detail vozu v evidenci
předchozí
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
následující
předchozí
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
následující
celkem 516
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 20.03.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 2 | tram-bus.cz |
ST 19.03.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
ÚT 18.03.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PO 17.03.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 2 | tram-bus.cz |
NE 16.03.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
SO 15.03.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PÁ 14.03.2025 | 8572 | PID 97 | 56 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
ČT 13.03.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 2 | tram-bus.cz |
ST 12.03.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
ÚT 11.03.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PO 10.03.2025 | 8572 | PID 97 | 56 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
NE 09.03.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 2 | tram-bus.cz |
PÁ 07.03.2025 | 8572 | PID 97 | 56 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
ČT 06.03.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 2 | tram-bus.cz |
ST 05.03.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
ÚT 04.03.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PO 03.03.2025 | 8572 | PID 97 | 56 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
NE 02.03.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 2 | tram-bus.cz |
SO 01.03.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PÁ 28.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
ČT 27.02.2025 | 8572 | PID 97 | 55 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
ST 26.02.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 32 | tram-bus.cz |
ÚT 25.02.2025 | 8572 | PID 97 | 55 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
PO 24.02.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 32 | tram-bus.cz |
NE 23.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
SO 22.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PÁ 21.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
ČT 20.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
ST 19.02.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 32 | tram-bus.cz |
ÚT 18.02.2025 | 8572 | PID 97 | 55 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
PO 17.02.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 32 | tram-bus.cz |
NE 16.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
SO 15.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PÁ 14.02.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
ČT 13.02.2025 | 8572 | PID 97 | 55 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
ST 12.02.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
ÚT 11.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PO 10.02.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
NE 09.02.2025 | 8572 | PID 97 | 55 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
SO 08.02.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 32 | tram-bus.cz |
PÁ 07.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
ČT 06.02.2025 | 8572 | PID 97 | 56 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
ST 05.02.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 2 | tram-bus.cz |
ÚT 04.02.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PO 03.02.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
prodleva 2 týdny | |||||
NE 19.01.2025 | 8572 | PID 99 | 69 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
SO 18.01.2025 | 8572 | PID 92 | 56 | přejezd na linku 7 | tram-bus.cz |
PÁ 17.01.2025 | 8572 | PID 97 | 56 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
ČT 16.01.2025 | 8572 | PID 91 | 51 | přejezd na linku 2 | tram-bus.cz |
ST 15.01.2025 | 8572 | PID 97 | 56 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.