Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #8307 (ČKD Tatra T3R.P)
evidenční číslo |
6641
1967-2001
8307 2001-2024 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ | ČKD Tatra T3 » ČKD Tatra T3R.P | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 157145 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1967 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 11/2024 | |||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | ?-10/2001: GO – modernizace na typ T3R.P |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 5/1992 | červeno-krémová |
5/1992 | 8/1997 | CVR Staropramen, bílo-žlutá |
8/1997 | do vyřazení | červeno-krémová |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PO 09.09.2024 | 8307+8245 | PID 29 | 7 | ranní část |
PÁ 06.09.2024 | 8307+8245 | PID 22 | 17 | |
ČT 05.09.2024 | 8307+8245 | PID 29 | 7 | odpolední část |
ČT 05.09.2024 | 8307+8245 | PID 11 | 13 | ranní část |
ST 04.09.2024 | 8307+8245 | PID 29 | 6 | odpolední část |
Dokumentační fotky vozu

14
Praha
Karlovo náměstí
1993
Karlovo náměstí
1993

Praha
Dvorce
29. 9. 2016
Dvorce
29. 9. 2016

1
Praha
Černokostelecká
17. 6. 2017
Černokostelecká
17. 6. 2017

1
Praha
Na Poříčí
2. 7. 2019
Na Poříčí
2. 7. 2019

2
Praha
Palmovka
20. 8. 2019
Palmovka
20. 8. 2019

3
Praha
Ohrada
7. 5. 2021
Ohrada
7. 5. 2021

5
Praha
Malovanka
18. 12. 2021
Malovanka
18. 12. 2021

4
Praha
Strážní
12. 5. 2023
Strážní
12. 5. 2023

22
Praha
úsek Holyně - Slivenec
15. 10. 2023
úsek Holyně - Slivenec
15. 10. 2023

17
Praha
Krejcárek
20. 4. 2024
Krejcárek
20. 4. 2024

14
Praha
Teplárna Michle
26. 6. 2024
Teplárna Michle
26. 6. 2024
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
5. 12. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.