Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #8177 (Pragoimex T3R.PV)
evidenční číslo | 8177 od 2006 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Pragoimex | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Pragoimex T3R.PV
karoserie:
VarCB3
elektrická výzbroj: Cegelec TV Progress |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 051/2005 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2005 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 11/2023-9/2024: PO | |||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
oficiálně považován za rekonstruovaný původní vůz T3 ev. č. 6797; 14.9.2023: zahoření podvozku na Strossmayerově náměstí |
|||||||||||||||||||||||||
výbava | od 9/2024: klimatizace pracoviště řidiče Konvekta KL20E facelift |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 6/2015 | červeno-krémová |
6/2015 | 9/2016 | CVR Samsung Galaxy S6 edge, modro-šedá |
9/2016 | dosud | červeno-krémová |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
PO 24.03.2025 | 8177+8178 | PID 22 | 24 |
PÁ 21.03.2025 | 8177+8178 | PID 26 | 17 |
ČT 20.03.2025 | 8177+8178 | PID 4 | 5 |
ST 19.03.2025 | 8177+8178 | PID 4 | 2 |
ÚT 18.03.2025 | 8177+8178 | PID 3 | 1 |
Dokumentační fotky vozu

Praha
Senovážné náměstí
2016
Senovážné náměstí
2016

1
Praha
Masarykovo nádraží
27. 7. 2016
Masarykovo nádraží
27. 7. 2016

2
Praha
Průběžná
28. 5. 2017
Průběžná
28. 5. 2017

Praha
Brusnice
28. 9. 2017
Brusnice
28. 9. 2017

Praha
Nádraží Hostivař
19. 12. 2018
Nádraží Hostivař
19. 12. 2018

2
Praha
Na Veselí
25. 8. 2020
Na Veselí
25. 8. 2020

5
Praha
křižovatka Palmovka
3. 8. 2021
křižovatka Palmovka
3. 8. 2021

Praha
Palackého náměstí
13. 12. 2021
Palackého náměstí
13. 12. 2021

Praha
Náměstí Republiky
26. 5. 2022
Náměstí Republiky
26. 5. 2022
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
27. 2. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.