Vypravenost vozu ČSAD Liberec 771 (CN 8,5)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ST 19.03.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ÚT 18.03.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
PO 17.03.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
NE 16.03.2025 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
SO 15.03.2025 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
PÁ 14.03.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ST 12.03.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ÚT 11.03.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
PO 10.03.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
NE 09.03.2025 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ÚT 04.03.2025 | 771 | PID 721 | 30 | nahrazen vozem 642 | tram-bus.cz |
PO 03.03.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
NE 02.03.2025 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 17.02.2025 | 771 | PID 721 | 33 | linka 722 | tram-bus.cz |
ČT 13.02.2025 | 771 | PID 721 | 33 | linka 722 | tram-bus.cz |
ÚT 11.02.2025 | 771 | PID 721 | 33 | linka 722 | tram-bus.cz |
PO 10.02.2025 | 771 | PID 721 | 30 | nahrazen vozem 768 | tram-bus.cz |
NE 09.02.2025 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
SO 08.02.2025 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
PÁ 07.02.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ČT 06.02.2025 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ST 05.02.2025 | 771 | PID 721 | 30 | náhrada za vůz 768 | tram-bus.cz |
ÚT 04.02.2025 | 771 | PID 721 | 33 | linka 722 | tram-bus.cz |
prodleva měsíc | |||||
NE 29.12.2024 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
SO 28.12.2024 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
PÁ 27.12.2024 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ČT 26.12.2024 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ST 25.12.2024 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ÚT 24.12.2024 | 771 | PID 427 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
PO 23.12.2024 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
PÁ 20.12.2024 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ČT 19.12.2024 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ST 18.12.2024 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ÚT 17.12.2024 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
PO 16.12.2024 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
PÁ 13.12.2024 | 771 | PID 721 | 31 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
prodleva měsíc | |||||
PÁ 15.11.2024 | 771 | PID 721 | 33 | náhrada za vůz 772 | tram-bus.cz |
prodleva týden | |||||
ČT 07.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540722 | spoje 1031, 1020 a 1013 | tram-bus.cz | |
ČT 07.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540276 | spoje 7, 10, 15 a 12 | tram-bus.cz | |
ČT 07.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540081 | spoje 76 a 75 | tram-bus.cz | |
ČT 07.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540271 | spoje 1, 25, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 21, 22, 23 a 24 | tram-bus.cz | |
ČT 07.11.2024 | 771 | PID 721 | 31 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ST 06.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540088 | spoje 9 a 10 | tram-bus.cz | |
ST 06.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540271 | spoje 11 a 12 | tram-bus.cz | |
ST 06.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540722 | spoje 1006, 1007 a 1014 | tram-bus.cz | |
ST 06.11.2024 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
ÚT 05.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540088 | spoje 9 a 10 | tram-bus.cz | |
ÚT 05.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540271 | spoje 11 a 12 | tram-bus.cz | |
ÚT 05.11.2024 | 5L2 5048 | ČR 540722 | spoje 1006, 1007 a 1014 | tram-bus.cz | |
ÚT 05.11.2024 | 771 | PID 721 | 30 | přejezd na linku 722 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.