Vůz ČSAD AUTOBUSY České Budějovice 9C0 4184 (Iveco Crossway LINE 12M)
SPZ/RZ |
1BD 9864
2016-2021
u
ČAD Blansko
9C0 4184 od 2021 u ČSAD AUTOBUSY České Budějovice |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway LINE 12M
rozložení dveří:
1-2-0
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 26385 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | VNE6036N70M026385 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2016 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace, široké druhé dveře; do 5/2021: výbava IDS JMK |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2021 | bílá |
2021 | dosud | busem, bílá s modro-žluto-červenou grafikou |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
PÁ 30.04.2021 | 1BD 9864 | IDS JMK 201 | 6 |
ČT 15.04.2021 | 1BD 9864 | IDS JMK 260 | 1 |
PO 05.04.2021 | 1BD 9864 | IDS JMK 240 | 1 |
PÁ 02.04.2021 | 1BD 9864 | IDS JMK 240 | 1 |
PO 08.02.2021 | 1BD 9864 | IDS JMK 260 | 1 |
Dokumentační fotky vozu
Blansko
areál ČAD Blansko
24. 4. 2016
areál ČAD Blansko
24. 4. 2016
Boskovice
areál BODOS
11. 8. 2016
areál BODOS
11. 8. 2016
Boskovice
areál BODOS
31. 8. 2016
areál BODOS
31. 8. 2016
Rájec-Jestřebí
Železniční stanice
26. 3. 2017
Železniční stanice
26. 3. 2017
Boskovice
Autobusová stanice
23. 5. 2017
Autobusová stanice
23. 5. 2017
Boskovice
Autobusová stanice
24. 5. 2017
Autobusová stanice
24. 5. 2017
Boskovice
17. listopadu
20. 2. 2019
17. listopadu
20. 2. 2019
Rájec-Jestřebí
Železniční stanice
8. 9. 2019
Železniční stanice
8. 9. 2019
Rájec-Jestřebí
Železniční stanice
8. 9. 2019
Železniční stanice
8. 9. 2019
Český Krumlov
Autobusové nádraží
29. 8. 2021
Autobusové nádraží
29. 8. 2021
Poslední aktualizace vozu:
4. 8. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.