Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #2069 (Solaris Urbino 8,9 LE)
SPZ/RZ | 5AA 3108 od 2015 u Dopravní podnik hl. m. Prahy | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
2069
od 2015
u
Dopravní podnik hl. m. Prahy
18IV 14.2.2023-2023 u DP města Pardubic |
|||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Solaris | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Solaris Urbino 8,9 LE
motor:
Cummins ISB.7E6250B; 180,5kW (Euro VI)
převodovka: ZF Ecolife 6AP1000B rozložení dveří: 1-2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 15299 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | SUU206U03FB015299 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2015 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace Konvekta |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ST 27.11.2024 | 2069 | PID 148 | 1 | |
ÚT 26.11.2024 | 2069 | PID 148 | 1 | |
PO 25.11.2024 | 2069 | PID 148 | 1 | |
NE 24.11.2024 | 2069 | PID 246 | 3 | nahrazen vozem 2314 |
ST 20.11.2024 | 2069 | PID 148 | 2 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
V Rybníčkách
24. 8. 2019
V Rybníčkách
24. 8. 2019
Praha
Želivecká
24. 8. 2019
Želivecká
24. 8. 2019
Praha
Větrov
5. 9. 2021
Větrov
5. 9. 2021
6
Praha
Karlovo náměstí
24. 7. 2022
Karlovo náměstí
24. 7. 2022
Praha
Žabovřeská
24. 12. 2022
Žabovřeská
24. 12. 2022
Praha
garáže Vršovice
10. 2. 2023
garáže Vršovice
10. 2. 2023
2
Pardubice
Hlavní nádraží
15. 2. 2023
Hlavní nádraží
15. 2. 2023
4
Pardubice
Kpt. Bartoše
1. 3. 2023
Kpt. Bartoše
1. 3. 2023
1
Pardubice
Bělehradská
1. 3. 2023
Bělehradská
1. 3. 2023
17
Pardubice
Bělehradská
1. 3. 2023
Bělehradská
1. 3. 2023
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
9. 6. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.