Vůz ČSAD MHD Kladno #8863 (SOR CNG 12,3)
SPZ/RZ | 3SR 5678 od 2015 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 8863 od 2018 | |||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||
typ |
SOR CNG 12,3
převodovka:
manuální
rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||
výrobní číslo | 30 | |||||||||||||
VIN | TK9N6XXTSFLSL5030 | |||||||||||||
rok výroby | 2015 | |||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||
| ||||||||||||||
poznámka | 26.9.2019: odstaven po nehodě v Kladně, 5/2020: zpět v provozu | |||||||||||||
výbava | od 4/2024: klimatizační jednotka Eberspächer |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | 11/2024 | ČSAD Kladno, bílá s červeným pruhem | černé zarovnání ''hrbu'' |
11/2024 | dosud | schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 22.11.2024 | 8863 | PID 628 | 70 | linky 386, 417, 618 a 619 |
ÚT 19.11.2024 | 8863 | PID 365 | 19 | nahrazen vozem 33372 |
PO 18.11.2024 | 8863 | PID 365 | 19 | nahrazen vozem 8888 |
PÁ 15.11.2024 | 8863 | PID 365 | 19 | přejezd na linky 417 a 429 |
ČT 14.11.2024 | 8863 | PID 600 | 45 | přejezd na linku 625 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Hradčanská
1. 2. 2016
Hradčanská
1. 2. 2016
Kladno
Cyrila Boudy
25. 4. 2017
Cyrila Boudy
25. 4. 2017
Stochov
S.K.Neumanna
10. 12. 2017
S.K.Neumanna
10. 12. 2017
Kladno
Sítná
10. 2. 2019
Sítná
10. 2. 2019
Tuchlovice
Tuchlovice
27. 2. 2019
Tuchlovice
27. 2. 2019
Kladno
Autobusové nádraží
16. 3. 2019
Autobusové nádraží
16. 3. 2019
Tuchlovice
Srby
7. 4. 2019
Srby
7. 4. 2019
Stochov
28. 8. 2020
28. 8. 2020
Kladno
Energie
31. 3. 2022
Energie
31. 3. 2022
Kladno
Energie
31. 3. 2022
Energie
31. 3. 2022
Kladno
Vašíčkova
31. 3. 2022
Vašíčkova
31. 3. 2022
Velká Dobrá
Karlovarská
16. 6. 2022
Karlovarská
16. 6. 2022
Kladno
Autobusové nádraží
21. 11. 2022
Autobusové nádraží
21. 11. 2022
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
5. 11. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.