Vypravenost vozu ARRIVA autobusy 7585II (Crossway LE LINE 12M)
přejít na detail vozu v evidenci
předchozí
1
2
.
.
.
19
20
21
22
23
24
následující
předchozí
1
.
.
20
21
22
.
24
následující
celkem 1180
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 17.09.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
NE 15.09.2019 | 9470 | PID 494 | 55 | přejezd na linku 495 | mhdfoto/tram-bus.cz |
SO 14.09.2019 | 9470 | PID 490 | 51 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 13.09.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | přejezd na linky 328 a 465 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 12.09.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ST 11.09.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | přejezd na linky 328 a 465 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 09.09.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.09.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.09.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | přejezd na linky 328 a 465 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ST 04.09.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 30.08.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linku 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ST 28.08.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 27.08.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linku 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 26.08.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 23.08.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 22.08.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 08.08.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ST 07.08.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linku 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 06.08.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 05.08.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linku 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 01.08.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ST 31.07.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 30.07.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linku 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.07.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
SO 27.07.2019 | 9470 | PID 385 | 3 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 26.07.2019 | 9470 | PID 428 | 19 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 26.07.2019 | 9470 | PID 228 | 4 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 25.07.2019 | 9470 | PID 428 | 19 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ST 24.07.2019 | 9470 | PID 428 | 19 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 23.07.2019 | 9470 | PID 428 | 19 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 22.07.2019 | 9470 | PID 428 | 19 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
NE 21.07.2019 | 9470 | PID 333 | 3 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 19.07.2019 | 9470 | PID 428 | 19 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
prodleva týden | |||||
PÁ 12.07.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 11.07.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ST 10.07.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 09.07.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 08.07.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 05.07.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 04.07.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ST 03.07.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 02.07.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 01.07.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 28.06.2019 | 9470 | PID 383 | 42 | přejezd na linky 328 a 465 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 27.06.2019 | 9470 | PID 383 | 43 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ST 26.06.2019 | 9470 | PID 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je mhdfoto/tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.