Vůz Dopravní podnik Ostrava #3723 (Škoda 26Tr)
evidenční číslo | 3723 od 5/2015 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||
typ |
Škoda 26Tr
karoserie:
Solaris Urbino 12 III
rozložení dveří: 2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC (izolovaná) elektrická výzbroj: Škoda IGBT alternativní pohon: superkapacitory |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 14116 | |||||||||||||||||||
VIN | TM98TAJ6VFBSE3116 | |||||||||||||||||||
v. č. karoserie | 14611 | |||||||||||||||||||
VIN karoserie | SUU241160FB014611 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2015 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
doplňující informace | výroba v Ekova Electric Ostrava | |||||||||||||||||||
výbava | klimatizace pracoviště řidiče Konvekta, vnější informační panely Bustec (LED; oranžová), sedadla STER MX, potah sedadel modrá koženka, 34+1 míst k sezení, 68 míst k stání |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | DPO, modro-bílo-žlutá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
ST 27.12.2023 | 3723 | ODIS 105 | |
ST 12.04.2023 | 3723 | ODIS 105 | 124 |
ÚT 10.11.2020 | 3723 | ODIS 105 | 3 |
ČT 25.06.2020 | 3723 | ODIS 105 | 2 |
ČT 11.06.2020 | 3723 | ODIS 104 | 3 |
Dokumentační fotky vozu
Ostrava
Hlavní nádraží
12. 8. 2017
Hlavní nádraží
12. 8. 2017
Ostrava
Sokolská třída
9. 9. 2017
Sokolská třída
9. 9. 2017
Ostrava
Moravská Ostrava
9. 9. 2017
Moravská Ostrava
9. 9. 2017
Ostrava
Přestupní terminál Hulváky
21. 1. 2020
Přestupní terminál Hulváky
21. 1. 2020
Ostrava
Novoveská
7. 3. 2021
Novoveská
7. 3. 2021
Ostrava
Varenská
3. 2. 2022
Varenská
3. 2. 2022
Ostrava
Hulváky
20. 3. 2022
Hulváky
20. 3. 2022
Ostrava
most Miloše Sýkory
21. 3. 2022
most Miloše Sýkory
21. 3. 2022
Ostrava
Českobratrská
22. 3. 2022
Českobratrská
22. 3. 2022
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
19. 4. 2020.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.