Vůz Martin Adámek, Trutnov 4Z1 7484 (MAN RHC 464 Lion’s Coach L)
SPZ/RZ | 4Z1 7484 od 2010 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | MAN | |||||||||||||||||||||||||
typ |
MAN RHC 464 Lion’s Coach L
podvozek:
MAN R08
motor: MAN D2876LOH03, 338 kW, Euro II převodovka: manuální, 6°, Mercedes-Benz GO 6-210 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 430 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | WMAR08ZZ75T006331 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2005 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 5/2010: dovoz z Německa | |||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace, tažné zařízení, skibox |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
SO 13.07.2024 | 4Z1 7484 | ČR zájezd | DDM Praha 2 (Praha – Jánské Lázně) |
SO 12.10.2019 | 4Z1 7484 | ČR zájezd | burčákový pochod Mutěnice |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Nová Paka
Partyzánská
23. 1. 2023
Partyzánská
23. 1. 2023
Nová Paka
Partyzánská
23. 1. 2023
Partyzánská
23. 1. 2023
Nová Paka
Partyzánská
24. 1. 2023
Partyzánská
24. 1. 2023
Vrchlabí
sportovní areál Vejsplachy
21. 2. 2024
sportovní areál Vejsplachy
21. 2. 2024
Vrchlabí
sportovní areál Vejsplachy
21. 2. 2024
sportovní areál Vejsplachy
21. 2. 2024
Vrchlabí
sportovní areál Vejsplachy
21. 2. 2024
sportovní areál Vejsplachy
21. 2. 2024
Vrchlabí
sportovní areál Vejsplachy
21. 2. 2024
sportovní areál Vejsplachy
21. 2. 2024
Trutnov
U Stadionu
3. 8. 2024
U Stadionu
3. 8. 2024
Trutnov
U Stadionu
3. 8. 2024
U Stadionu
3. 8. 2024
Trutnov
U Stadionu
3. 8. 2024
U Stadionu
3. 8. 2024
Trutnov
U Stadionu
3. 8. 2024
U Stadionu
3. 8. 2024
Trutnov
K Lázním
6. 10. 2024
K Lázním
6. 10. 2024
Trutnov
K Lázním
6. 10. 2024
K Lázním
6. 10. 2024
Poslední aktualizace vozu:
17. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.