Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6907II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 4AS 3372 od 2015 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6907II od 2015 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2CFE612C; 243kW; Euro VI
převodovka: ZF Ecolife 6AP1400B rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 537 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXNPFLSL5537 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2015 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 21.11.2024 | 6907 | PID 184 | 5 | |
ÚT 19.11.2024 | 6907 | PID 196 | 11 | ranní část |
PO 18.11.2024 | 6907 | PID 107 | 1 | |
NE 17.11.2024 | 6907 | PID 107 | 2 | |
SO 16.11.2024 | 6907 | PID 184 | 2 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Nádraží Veleslavín
3. 2. 2016
Nádraží Veleslavín
3. 2. 2016
Praha
Terminál 1
3. 2. 2016
Terminál 1
3. 2. 2016
Praha
Terminál 1
3. 2. 2016
Terminál 1
3. 2. 2016
Praha
Evropská
2. 9. 2016
Evropská
2. 9. 2016
Praha
Evropská
29. 8. 2017
Evropská
29. 8. 2017
Praha
K Letišti
5. 9. 2017
K Letišti
5. 9. 2017
Praha
K Letišti
5. 9. 2017
K Letišti
5. 9. 2017
Praha
Nádraží Veleslavín
20. 1. 2018
Nádraží Veleslavín
20. 1. 2018
Praha
Smíchovské nádraží
16. 10. 2019
Smíchovské nádraží
16. 10. 2019
Praha
Na Knížecí
20. 10. 2020
Na Knížecí
20. 10. 2020
Praha
Na Knížecí
28. 2. 2022
Na Knížecí
28. 2. 2022
Praha
Na Vypichu
10. 9. 2022
Na Vypichu
10. 9. 2022
Praha
Svatovítská
10. 9. 2022
Svatovítská
10. 9. 2022
Praha
Drnovská
30. 4. 2024
Drnovská
30. 4. 2024
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
12. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.