Vypravenost vozu Okresní autobusová doprava Kolín 8642 (CN 12)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 11.07.2023 | 8642 | PID 398 | 74 | linky 539, 675 a 678 | tram-bus.cz |
PO 10.07.2023 | 8642 | PID 398 | 44 | linky 433, 493, 498, 675 a 678 | tram-bus.cz |
PÁ 07.07.2023 | 8642 | PID 398 | 48 | linky 436, 443, 673, 674 a 676 | tram-bus.cz |
ÚT 04.07.2023 | 8642 | PID 398 | 48 | linky 436, 443, 673, 674 a 676 | tram-bus.cz |
PO 03.07.2023 | 8642 | PID 398 | 48 | linky 436, 443, 673, 674 a 676 | tram-bus.cz |
ST 28.06.2023 | 8642 | PID 398 | 68 | náhrada za vůz 8572 | tram-bus.cz |
PO 26.06.2023 | 8642 | PID 398 | 71 | nahrazen vozem 8655 | tram-bus.cz |
PO 26.06.2023 | 8642 | PID 398 | 46 | linky 493 a 674 | tram-bus.cz |
PÁ 23.06.2023 | 8642 | PID 398 | 49 | linky 433, 443 a 499 | tram-bus.cz |
PO 19.06.2023 | 8642 | PID 398 | 30 | odpolední část | tram-bus.cz |
PO 19.06.2023 | 8642 | PID 398 | 35 | nahrazen vozem 8541 | tram-bus.cz |
PÁ 16.06.2023 | 8642 | PID 398 | 38 | linky 433, 434 a 497 | tram-bus.cz |
ST 14.06.2023 | 8642 | PID 398 | 26 | přejezd na linky 433, 480, 497 a 661 | tram-bus.cz |
PO 12.06.2023 | 8642 | PID 398 | 42 | linky 542 a 674 | tram-bus.cz |
ČT 08.06.2023 | 8642 | PID 398 | 24 | tram-bus.cz | |
ST 07.06.2023 | 8642 | PID 398 | 24 | tram-bus.cz | |
ÚT 06.06.2023 | 8642 | PID 398 | 49 | náhrada za vůz 8631 | tram-bus.cz |
PO 05.06.2023 | 8642 | PID 398 | 30 | linka 705 | tram-bus.cz |
ČT 01.06.2023 | 8642 | PID 398 | 25 | přejezd na linku 498 | tram-bus.cz |
ST 31.05.2023 | 8642 | PID 398 | 55 | přejezd na linky 433, 434, 443 a 497 | tram-bus.cz |
ÚT 30.05.2023 | 8642 | PID 398 | 74 | linky 426, 429, 539, 675 a 678 | tram-bus.cz |
PO 29.05.2023 | 8642 | PID 398 | 42 | linky 542 a 674 | tram-bus.cz |
SO 27.05.2023 | 8642 | PID ND ČD | 13 | xS2L Praha hl.n. - Milovice | tram-bus.cz |
PÁ 26.05.2023 | 8642 | PID ND ČD | 13 | xS2L Praha hl.n. - Milovice | tram-bus.cz |
PÁ 26.05.2023 | 8642 | PID 398 | 62 | linky 434, 436, 673 a 674 | tram-bus.cz |
ČT 25.05.2023 | 8642 | PID ND ČD | 13 | xS2L Praha hl.n. - Milovice | tram-bus.cz |
ČT 25.05.2023 | 8642 | PID 398 | 62 | linky 434, 436, 673 a 674 | tram-bus.cz |
ST 24.05.2023 | 8642 | PID 398 | 62 | linky 434, 436, 673 a 674 | tram-bus.cz |
ÚT 23.05.2023 | 8642 | PID 398 | 62 | linky 434, 436, 673 a 674 | tram-bus.cz |
PO 22.05.2023 | 8642 | PID 398 | 74 | linky 426, 429, 539, 675 a 678 | tram-bus.cz |
PÁ 19.05.2023 | 8642 | PID 398 | 54 | nahrazen vozem 8532, později 33213 | tram-bus.cz |
ČT 18.05.2023 | 8642 | PID 598 | 1 | náhrada za vůz 8652 | tram-bus.cz |
ČT 18.05.2023 | 8642 | PID 398 | 74 | linky 426, 429, 539, 675 a 678 | tram-bus.cz |
ČT 18.05.2023 | 8642 | PID 398 | 49 | linky 433, 443 a 499 | tram-bus.cz |
ST 17.05.2023 | 8642 | PID 398 | 30 | ranní část | tram-bus.cz |
PO 15.05.2023 | 8642 | PID 398 | 27 | linky 430, 436 a 497 | tram-bus.cz |
PÁ 12.05.2023 | 8642 | PID 398 | 24 | tram-bus.cz | |
ČT 11.05.2023 | 8642 | PID 398 | 44 | linky 433, 493, 498, 675 a 678 | tram-bus.cz |
ST 10.05.2023 | 8642 | PID ND ČD | xS3 Praha hl.n. – Neratovice | tram-bus.cz | |
ST 10.05.2023 | 8642 | PID 398 | 24 | tram-bus.cz | |
ÚT 09.05.2023 | 8642 | PID 398 | 59 | linky 430, 432, 434, 436, 480 a 497 | tram-bus.cz |
PÁ 05.05.2023 | 8642 | PID 398 | 69 | linky 499 a 676 | tram-bus.cz |
ČT 04.05.2023 | 8642 | PID 398 | 33 | linky 417 a 499 | tram-bus.cz |
ST 03.05.2023 | 8642 | PID 398 | 25 | přejezd na linku 498 | tram-bus.cz |
ÚT 02.05.2023 | 8642 | PID 398 | 44 | linky 433, 493, 498, 675 a 678 | tram-bus.cz |
ST 26.04.2023 | 8642 | PID 398 | 42 | ranní část | tram-bus.cz |
ÚT 25.04.2023 | 8642 | PID 398 | 42 | linky 542 a 674 | tram-bus.cz |
PO 24.04.2023 | 8642 | PID 398 | 42 | linky 542 a 674 | tram-bus.cz |
PÁ 21.04.2023 | 8642 | PID 398 | 47 | linky 443, 542, 673 a 674 | tram-bus.cz |
ČT 20.04.2023 | 8642 | PID 398 | 47 | náhrada za vůz 8664 | tram-bus.cz |
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.