Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6889II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 4AL 1317 od 2014 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6889II od 2014 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 468 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA8DLSL5468 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2014 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 27.01.2025 | PID 177 | 5 | |
PÁ 24.01.2025 | PID 905 | 52 | přejezd na linku 177 |
ČT 23.01.2025 | PID 195 | 8 | přejezd na linku 158 |
ÚT 21.01.2025 | PID 195 | 8 | nahrazen vozem 5019 |
PO 20.01.2025 | PID 250 | 3 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Donovalská
8. 3. 2015
Donovalská
8. 3. 2015
Praha
Zhořelecká
17. 11. 2016
Zhořelecká
17. 11. 2016
Praha
Na Žertvách
6. 4. 2017
Na Žertvách
6. 4. 2017
Praha
Čimická
7. 3. 2018
Čimická
7. 3. 2018
Praha
Zoologická zahrada
20. 4. 2019
Zoologická zahrada
20. 4. 2019
1
Praha
Zoologická zahrada
20. 4. 2019
Zoologická zahrada
20. 4. 2019
Praha
Kobylisy
20. 8. 2019
Kobylisy
20. 8. 2019
Praha
Nádraží Holešovice
13. 10. 2019
Nádraží Holešovice
13. 10. 2019
Praha
Zoologická zahrada
13. 10. 2019
Zoologická zahrada
13. 10. 2019
1
Praha
Prosecká
7. 5. 2022
Prosecká
7. 5. 2022
1
Praha
Listova
8. 6. 2022
Listova
8. 6. 2022
1
Praha
Chlumecká
15. 8. 2022
Chlumecká
15. 8. 2022
12
Praha
Letňany
23. 11. 2024
Letňany
23. 11. 2024
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
11. 8. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.