Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6888II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 4AL 1316 od 2014 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6888II od 2014 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 466 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA8DLSL5466 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2014 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PO 02.12.2024 | 6888 | PID 136 | 21 | přejezd na linku 275 |
NE 01.12.2024 | 6888 | PID 905 | 52 | přejezd na linku 177 |
PÁ 29.11.2024 | 6888 | PID 250 | 2 | |
ČT 28.11.2024 | 6888 | PID 250 | 3 | |
ST 27.11.2024 | 6888 | PID 136 | 23 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Letňany
3. 2. 2016
Letňany
3. 2. 2016
Praha
Palmovka
20. 2. 2016
Palmovka
20. 2. 2016
Praha
odstavná plocha Černý Most
25. 7. 2016
odstavná plocha Černý Most
25. 7. 2016
Praha
Ocelářská
20. 5. 2017
Ocelářská
20. 5. 2017
Praha
Pod Lisem
18. 8. 2017
Pod Lisem
18. 8. 2017
Praha
Čimická
1. 3. 2018
Čimická
1. 3. 2018
Praha
Tupolevova
26. 12. 2018
Tupolevova
26. 12. 2018
Praha
Beladova
26. 12. 2018
Beladova
26. 12. 2018
Praha
Ládví
21. 3. 2019
Ládví
21. 3. 2019
Praha
Ocelkova
3. 6. 2019
Ocelkova
3. 6. 2019
Praha
Letňanská
28. 5. 2020
Letňanská
28. 5. 2020
Praha
Před garáží Klíčov
30. 7. 2021
Před garáží Klíčov
30. 7. 2021
Praha
Vysočanská
17. 9. 2021
Vysočanská
17. 9. 2021
3
Praha
Černý Most
25. 3. 2024
Černý Most
25. 3. 2024
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
11. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.