Vůz Z-Group bus 5Z3 8058 (Iveco Crossway LINE 12M)
SPZ/RZ | 5Z3 8058 od 2014 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway LINE 12M
motor:
Iveco Cursor 9
převodovka: manuální, 6°, ZF rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 21591 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | VNE6236P20M021591 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2014 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace pracoviště řidiče Thermo King; od 5/2020: klimatizační jednotka Eberspächer AC 403 E G2 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | KRODOS BUS, modro-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 22.11.2024 | 5Z3 8058 | ČR 821150 | spoje 74 a 73 |
PÁ 22.11.2024 | 5Z3 8058 | ČR 771940 | spoje 15 a 20 |
PÁ 22.11.2024 | 5Z3 8058 | ČR 771931 | spoje 23 a 22 |
PÁ 22.11.2024 | 5Z3 8058 | ČR 771263 | spoje 15 a 14 |
PÁ 22.11.2024 | 5Z3 8058 | ČR 771262 | spoje 13 a 16 |
Dokumentační fotky vozu
Olomouc
Autobusové nádraží
25. 10. 2016
Autobusové nádraží
25. 10. 2016
Olomouc
Autobusové nádraží
25. 10. 2016
Autobusové nádraží
25. 10. 2016
Olomouc
Autobusové nádraží
25. 10. 2016
Autobusové nádraží
25. 10. 2016
Kroměříž
Tovačovského
8. 6. 2018
Tovačovského
8. 6. 2018
1
Zlín
Autobusové nádraží
1. 5. 2020
Autobusové nádraží
1. 5. 2020
Otrokovice
tř. Osvobození
1. 5. 2020
tř. Osvobození
1. 5. 2020
1
Kroměříž
Švabinského nábřeží
27. 8. 2020
Švabinského nábřeží
27. 8. 2020
3
Postoupky
9. 9. 2020
9. 9. 2020
1
Kroměříž
Tovačovského
20. 11. 2020
Tovačovského
20. 11. 2020
1
Kroměříž
Autobusové nádraží
1. 1. 2021
Autobusové nádraží
1. 1. 2021
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
28. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.