Vůz DP města Jihlavy #402 (ROŠERO - P First FCLLI CNG)
SPZ/RZ | 4J6 9123 2012-2024 u DP města Jihlavy | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
402
2012-2024
u
DP města Jihlavy
23IV 2023-2023 u DP města Pardubic |
|||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | prodán/předán jinému dopravci | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ROŠERO - P | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
ROŠERO - P First FCLLI CNG
podvozek:
Iveco
rozložení dveří: 1-2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 840137 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | ZCFC65A3005840137 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2012 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
18.12.2023: naposledy v provozu v Pardubicích 11.11.2024: odjezd po vlastní ose do Polska |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | DPMJ, béžovo-červeno-šedá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 29.09.2023 | 23 | Pardubice 906 | 1 | |
PO 04.09.2023 | 23 | Pardubice 906 | 1 | |
PO 09.09.2013 | 4J6 9123 | ČR 765007 | MHD Jihlava; linka 7 |
Dokumentační fotky vozu
Jihlava
Masarykovo náměstí horní
9. 9. 2013
Masarykovo náměstí horní
9. 9. 2013
Jihlava
Masarykovo náměstí dolní
22. 9. 2018
Masarykovo náměstí dolní
22. 9. 2018
Jihlava
Městské nádraží ČD
20. 12. 2018
Městské nádraží ČD
20. 12. 2018
Jihlava
Městské nádraží ČD
20. 12. 2018
Městské nádraží ČD
20. 12. 2018
2
Jihlava
Masarykovo náměstí
28. 6. 2021
Masarykovo náměstí
28. 6. 2021
8
Pardubice
Hlavní nádraží
14. 9. 2023
Hlavní nádraží
14. 9. 2023
4
Pardubice
Kpt. Bartoše
16. 10. 2023
Kpt. Bartoše
16. 10. 2023
15
Jihlava
vozovna Brtnická
2. 10. 2024
vozovna Brtnická
2. 10. 2024
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
dnes.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.