Vůz DPMB #1578 (ČKD Tatra T3M)
evidenční číslo |
578
1968-1969
1578 1969-2010 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||
typ | ČKD Tatra T3 » ČKD Tatra T3M | |||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 158275 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1968 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 5/2010 | |||||||||||||||||||||||||
poznámka | 1980: T3M, 2003: GO - BS120, POD, topnice MEP Postřelmov |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
2003 | 5/2010 | unifik |
Historie řazení
od | do | řazení | |
---|---|---|---|
1968 | 2006 | 1579+B | u DPMB |
2006 | 2007 | 1577+B | u DPMB |
2007 | do vyřazení | 1579+B | u DPMB |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
NE 06.12.2009 | 1579+1578 | IDS JMK 12 | 14 |
PÁ 04.12.2009 | 1579+1578 | IDS JMK 1 | 36 |
ST 02.12.2009 | 1579+1578 | IDS JMK 12 | 10 |
PO 30.11.2009 | 1579+1578 | IDS JMK 3 | 10 |
ČT 26.11.2009 | 1579+1578 | IDS JMK 12 | 2 |
Fotky vozu na BMHD.cz
Brno
Ústřední dílny
26. 9. 2003
Ústřední dílny
26. 9. 2003
Brno
Purkyňova
3/2006
Purkyňova
3/2006
Brno
Hlinky
7/2006
Hlinky
7/2006
Brno
Veveří
9/2006
Veveří
9/2006
Brno
Technické muzeum, smyčka
18. 9. 2006
Technické muzeum, smyčka
18. 9. 2006
Brno
Kníničská
5/2007
Kníničská
5/2007
Brno
Pisárky
5/2008
Pisárky
5/2008
Brno
Výstaviště, hlavní vstup
17. 9. 2008
Výstaviště, hlavní vstup
17. 9. 2008
Brno
Kníničská
1/2009
Kníničská
1/2009
Brno
Veletržní
2. 4. 2009
Veletržní
2. 4. 2009
Brno
Husova
31. 8. 2009
Husova
31. 8. 2009
1
Brno
vozovna Medlánky
1/2010
vozovna Medlánky
1/2010
Brno
vozovna Medlánky
3/2010
vozovna Medlánky
3/2010
Brno
vozovna Medlánky
4/2010
vozovna Medlánky
4/2010
Brno
vozovna Medlánky
5/2010
vozovna Medlánky
5/2010
Fotky vozu na webu tramvajklub.info
Poslední aktualizace vozu:
3. 9. 2011.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.