Vůz DPMB #1500 (ČKD Tatra T3)
evidenční číslo |
500II
1964-1969
1500 1969-do vyřazení |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ | ČKD Tatra T3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 153268 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1964 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 28.2.2000 |
Historie řazení
od | do | řazení | |
---|---|---|---|
od dodání | do vyřazení | A+1511 | u DPMB |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
ST 06.01.1999 | 1500+1514 | IDS JMK 11 | 6 |
NE 06.12.1998 | 1500+1514 | IDS JMK 11 | |
ČT 24.09.1998 | 1500+1510 | IDS JMK 13 | 1 |
ST 13.05.1998 | 1500+1522 | IDS JMK 11 | 1 |
SO 18.04.1998 | 1500+1522 | IDS JMK 1 | 9 |
Fotky vozu na BMHD.cz

Brno
Šilingrovo náměstí
14. 5. 1985
Šilingrovo náměstí
14. 5. 1985

Brno
Královo Pole, nádraží
30. 7. 1989
Královo Pole, nádraží
30. 7. 1989

Brno
Nádražní
1994
Nádražní
1994

Brno
Malinovského náměstí
28. 10. 1995
Malinovského náměstí
28. 10. 1995

Brno
Olomoucká
24. 6. 1996
Olomoucká
24. 6. 1996

Brno
Hlavní nádraží
16. 3. 1997
Hlavní nádraží
16. 3. 1997

1
Brno
Nezamyslova
20. 4. 1997
Nezamyslova
20. 4. 1997

Brno
Vídeňská
20. 4. 1997
Vídeňská
20. 4. 1997

Brno
Mendlovo náměstí
9. 5. 1997
Mendlovo náměstí
9. 5. 1997

Brno
Cejl
9. 7. 1997
Cejl
9. 7. 1997

Brno
Palackého
25. 1. 1998
Palackého
25. 1. 1998

Brno
Křenová
16. 10. 1998
Křenová
16. 10. 1998

Brno
Ečerova, smyčka
6. 12. 1998
Ečerova, smyčka
6. 12. 1998

Brno
Purkyňova
4/1999
Purkyňova
4/1999

Brno
vozovna Medlánky
2. 2. 2000
vozovna Medlánky
2. 2. 2000
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.