Vůz ŠKODA ELECTRIC neznámé RZ (Škoda 22 TrAC)
evidenční číslo | T-650 2006-2020 u SZKT Szeged | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda 22 TrAC
podvozek:
6x2
motor: Škoda 17M L3550 K/4 rozložení dveří: 2-2-1-1-2 napájecí soustava: 600 V DC elektrická výzbroj: Škoda IGBT |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 13071 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TM95TAJ6C4ASK3071 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2003 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 12/2022 | |||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | prototyp 22TrAC, původně zkušební vůz společnosti Škoda Ostrov, 2004: po ukončení výroby ve Škodě Ostrov zůstal v areálu firmy, později přetažen do areálu Škoda Plzeň | |||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | ?: nabídnut DP Brno k odkupu, uvažované historické vozidlo Škoda Plzeň | |||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | vnější informační panely BUSE (DOT LED; zelená), sedadla Vogelsitze (látkový potah) |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | bílá s šedým pruhem |
? | do vyřazení | SZKT, černo-bílo-zelená |
Dokumentační fotky vozu
Plzeň
areál Škoda Electric
22. 9. 2006
areál Škoda Electric
22. 9. 2006
Plzeň
areál Škoda Electric
23. 9. 2006
areál Škoda Electric
23. 9. 2006
Plzeň
areál Škoda Electric
23. 9. 2006
areál Škoda Electric
23. 9. 2006
Plzeň
areál Škoda Electric
23. 9. 2006
areál Škoda Electric
23. 9. 2006
Szeged
Széchenyi tér
19. 7. 2010
Széchenyi tér
19. 7. 2010
Szeged
Gát utca
19. 7. 2010
Gát utca
19. 7. 2010
Szeged
Széchenyi tér
21. 5. 2012
Széchenyi tér
21. 5. 2012
Szeged
Makkosház
21. 5. 2012
Makkosház
21. 5. 2012
Szeged
vozovna
11. 5. 2019
vozovna
11. 5. 2019
Poslední aktualizace vozu:
3. 2. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.