Vůz Transdev Střední Čechy #8334 (Irisbus Crossway LE 12M)
SPZ/RZ | 3SB 1452 od 2014 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 8334 od 2019 u Transdev Střední Čechy | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||
typ | Irisbus Crossway LE 12M | |||||||||||||||||||
výrobní číslo | 19186 | |||||||||||||||||||
VIN | VNESFR1620M019186 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2014 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 10/2024 | bílá |
10/2024 | dosud | schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
SO 22.03.2025 | PID 304 | 80 | přejezd na linky 576 a 760 |
PÁ 14.03.2025 | PID 304 | 77 | přejezd na linky 562, 563, 581 a 584 |
ČT 13.03.2025 | PID 304 | 54 | nahrazen vozem 8366 |
ST 12.03.2025 | PID 304 | 54 | linky 560, 562, 571, 572 a 576 |
ÚT 11.03.2025 | PID 304 | 54 | linky 560, 562, 571, 572 a 576 |
Dokumentační fotky vozu

Rakovník
Autobusové nádraží
4. 7. 2014
Autobusové nádraží
4. 7. 2014

Rakovník
Autobusové nádraží
7. 5. 2015
Autobusové nádraží
7. 5. 2015

Hostivice
Československé armády
25. 4. 2017
Československé armády
25. 4. 2017

Rakovník
Autobusová stanice
20. 7. 2017
Autobusová stanice
20. 7. 2017

Kladno
Autobusové nádraží
16. 3. 2019
Autobusové nádraží
16. 3. 2019

Kladno
Autobusové nádraží
16. 3. 2019
Autobusové nádraží
16. 3. 2019

Rakovník
Autobusové nádraží
28. 8. 2019
Autobusové nádraží
28. 8. 2019

Rakovník
III/22913
4. 10. 2019
III/22913
4. 10. 2019

Rakovník
Autobusové nádraží
29. 4. 2020
Autobusové nádraží
29. 4. 2020

Kolešovice
3. 5. 2020
3. 5. 2020

Rakovník
Autobusová stanice
20. 5. 2020
Autobusová stanice
20. 5. 2020

Rakovník
Autobusové nádraží
21. 7. 2020
Autobusové nádraží
21. 7. 2020
Poslední aktualizace vozu:
24. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.