Vůz TJ Sokol Bulhary 3B7 0377 (Karosa LC 735.20)
SPZ/RZ |
PT 44-14
1988-1998
u
Stavební podnik Prachatice a Vojtěch Kohout - Cestovní kancelář KCK
MEA 35-45 1998-2006 u Otakar Goldšmíd, Neratovice 3B7 0377 2006-2015 u TJ Sokol Bulhary |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa LC 735.20
rozložení dveří:
2-0-1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 21869 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TMKL73520JM021869 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1988 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2018 | |||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
1994: tónovaná okna, kávovar 1996: omezovač rychlosti VOGEL, do 100 km/h, montáž videosystému a dvojsedačky pro průvodce 1999: motor LIAZ M1.2A ML636P, přestavba na EURO 0 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
? | do vyřazení | bílo-modro-černá |
Dokumentační fotky vozu
28. 2. 2013
28. 2. 2013
Bulhary
areál ZD
28. 2. 2013
areál ZD
28. 2. 2013
11. 5. 2013
Klentnice
Rozcestí
11. 5. 2013
Rozcestí
11. 5. 2013
Klentnice
Na Rybníku
11. 5. 2013
Na Rybníku
11. 5. 2013
Valtice
cesta na Boří Dvůr
11. 5. 2013
cesta na Boří Dvůr
11. 5. 2013
Valtice
cesta na Boří Dvůr
11. 5. 2013
cesta na Boří Dvůr
11. 5. 2013
1
Břeclav
Poštorná, Tovární čtvrť
11. 5. 2013
Poštorná, Tovární čtvrť
11. 5. 2013
Břeclav
Poštorná, Tovární čtvrť
11. 5. 2013
Poštorná, Tovární čtvrť
11. 5. 2013
Bulhary
Školka
11. 5. 2013
Školka
11. 5. 2013
Břeclav
Pod Zámkem
11. 5. 2013
Pod Zámkem
11. 5. 2013
Šakvice
Železniční stanice
11. 5. 2013
Železniční stanice
11. 5. 2013
ČR
11. 5. 2013
11. 5. 2013
ČR
11. 5. 2013
11. 5. 2013
Břeclav
11. 5. 2013
11. 5. 2013
Valtice
11. 5. 2013
11. 5. 2013
ČR
11. 5. 2013
11. 5. 2013
Poslední aktualizace vozu:
5. 7. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.