Vůz HOLDOS #1974 (Karosa C 954E.1360)
SPZ/RZ | 1M9 2276 2004-2020 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 1974 2019-2020 u soukromá osoba a HOLDOS | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa C 954E.1360
rozložení dveří:
2-2-0
|
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 8737 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2004 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2020 | |||||||||||||||||||||||||
poznámka | 4/2019-4/2020: subdodávka v rámci PID | |||||||||||||||||||||||||
výbava | od ?: výbava IDS JMK; od 2010: klimatizace pracoviště řidiče Eberspächer |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1/2018 | FTL, bílá se dvěma růžovými pruhy |
1/2018 | do vyřazení | bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 06.03.2020 | 1974 | PID 604 | 12 | subdodávka |
ČT 19.09.2019 | 1974 | PID 588 | Subdodávka za ČSAD Slaný | |
PÁ 06.09.2019 | 1974 | PID XS9 | NAD z důvodu srážky kamionu s vlakem v Praze-Uhříněvsi | |
NE 16.06.2019 | 1974 | PID 383 | 41 | |
ST 13.12.2017 | 1M9 2276 | IDS JMK 261 | 9 |
Fotky vozu na BMHD.cz
Dokumentační fotky vozu
Prostějov
Autobusová stanice
9. 8. 2007
Autobusová stanice
9. 8. 2007
Vyškov
Autobusové nádraží
22. 12. 2009
Autobusové nádraží
22. 12. 2009
Vyškov
Jiřího Wolkera
23. 6. 2011
Jiřího Wolkera
23. 6. 2011
Prostějov
garáže FTL
17. 8. 2011
garáže FTL
17. 8. 2011
Prostějov
garáže FTL
17. 8. 2011
garáže FTL
17. 8. 2011
Boskovice
Autobusová stanice
30. 4. 2017
Autobusová stanice
30. 4. 2017
Kladno
Americká
5. 4. 2019
Americká
5. 4. 2019
Praha
parkoviště K Horkám
9. 8. 2019
parkoviště K Horkám
9. 8. 2019
Libečov
III/10135
28. 2. 2020
III/10135
28. 2. 2020
Kladno
Meta
10. 3. 2020
Meta
10. 3. 2020
Poslední aktualizace vozu:
23. 1. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.