Vůz ČSAD BUS Uherské Hradiště 4Z4 0615 (Irisbus Crossway LE 12M)
SPZ/RZ | 4Z4 0615 od 2011 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Irisbus Crossway LE 12M
motor:
Iveco Cursor 8
rozložení dveří: 2-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 12648 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | VNESFR1620M012648 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2011 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | od 11/2022: záložní vůz | |||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace Thermo King |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | ČSAD BUS Uherské Hradiště, bílá s modrou grafikou |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 04.11.2024 | 4Z4 0615 | ČR 805004 | spoje 5 a 6 |
PO 04.11.2024 | 4Z4 0615 | ČR 802956 | spoje 4 a 25 |
PO 04.11.2024 | 4Z4 0615 | ČR 802365 | spoje 21 a 30 |
PO 04.11.2024 | 4Z4 0615 | ČR 802360 | spoje 9 a 10 |
PO 04.11.2024 | 4Z4 0615 | ČR 802356 | spoje 47 a 46 |
Dokumentační fotky vozu
Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
14. 6. 2012
Autobusové nádraží
14. 6. 2012
Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
13. 6. 2013
Autobusové nádraží
13. 6. 2013
Zlín
Autobusové nádraží
28. 6. 2019
Autobusové nádraží
28. 6. 2019
Zlín
Autobusové nádraží
28. 6. 2019
Autobusové nádraží
28. 6. 2019
Zlín
Autobusové nádraží
19. 11. 2020
Autobusové nádraží
19. 11. 2020
Doubravy
silnice III/49720
24. 3. 2021
silnice III/49720
24. 3. 2021
Uherský Brod
Dopravní terminál
9. 6. 2021
Dopravní terminál
9. 6. 2021
Uherský Brod
silnice III/05019
19. 3. 2022
silnice III/05019
19. 3. 2022
Zlín
Odstavné parkoviště
18. 11. 2022
Odstavné parkoviště
18. 11. 2022
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
25. 8. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.